اخبار

هزینه سنگین ایالات متحده در صورت جدال نظامی‌با جمهوری اسلامی‌ایران

احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در گفت و گو با خانه ملت با اشاره به تصویب طرح توقف توسعه پهپادهای ایران در مجلس نمایندگان آمریکا گفت: یکی از امتیازات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی‌ایران بهره مندی از صنعت موشکی و پهپادی در منطقه است که با استفاده از قابلیت‌ها در عرصه‌‌‌های مختلف نظامی‌دستاورد‌‌‌های قابل توجهی بدست آوریم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ادامه داد: نمی‌توان این موضوع را فراموش کرد که جمهوری اسلامی‌ایران توانست پهپاد با ارزش آمریکایی را در قلمرو خود ساقط کند و آن را در اختیار بگیرد.

وی افزود: به دلیل منطبق بودن این اقدام جمهوری اسلامی، آمریکا با وجود لطمه وارد شدن به هیمنه نظامی‌اش نتوانست علیه کشورمان حرکتی انجام دهد.

علیرضا بیگی بیان کرد: آمریکا توان رویارویی با جمهوری اسلامی‌ایران را ندارد چون هرگونه جدال نظامی‌با جمهوری اسلامی‌ایران هزینه سنگینی را برای ایالات متحده خواهد داشت.

وی ابراز کرد: اگر این کشور قادر به رویایی با ایران باشد آن‌ها نیازی به طرح‌‌‌های نمایشی مانند توقف توسعه پهپادهای ایران را ندارند و از تبعات اقدام نظامی‌علیه کشورمان در هراس هستند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خاطر نشان کرد: بر این اساس تصویب طرح توقف توسعه پهپادهای ایران در مجلس نمایندگان آمریکا اقدامی‌نمایشی است و جنبه مصرف داخلی دارد.//ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا