اخبار

هزار و ۲۰۰ مددجوی اردبیلی آموزش پیشگیری از اعتیاد دیدند

هزار و ۲۰۰ مددجوی اردبیلی آموزش پیشگیری از اعتیاد دیدندحسین دشتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی برنامه‌های آموزشی و فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: مصون‌سازی خانوارهای تحت حمایت بویژه دانش‌آموزان و دانشجویان از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد به موادمخدر از اولویت برنامه‌های آموزشی و فرهنگی کمیته امداد است.
او اظهارداشت: با توجه به محدودیت‌های پیش‌آمده و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های این نهاد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده حداکثری از فضای مجازی همچنان ادامه دارد.
وی گفت: مددجویان تحت حمایت می‌توانند با عضویت در پیام‌رسان‌های داخلی و فعالیت در کانال‌ها و گروه‌های ایجاد شده توسط معاونت امور فرهنگی این نهاد از مباحث پیشگیری از موادمخدر بهره‌مند ‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تشریح کرد: ۳۴ نفر از مربیان کانون‌های فرهنگی کمیته امداد استان با فعالیت‌های گسترده در دوران شیوع ویروس کرونا مطالب ارزنده‌ای را از طریق فضای مجازی به دانش‌آموزان و دانشجویان می‌رسانند.
دشتی از تلاش کمیته امداد برای افزایش سطح آگاهی و دانش خانوارهای تحت حمایت نسبت به آسیب‌های اجتماعی خبر داد و افزود: برگزاری چنین کارگاه‌های آموزشی و کسب مهارت‌های لازم نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی این قشر دارد.
وی با بیان اینکه همچنان نیازمند یاری و کمک های نیکوکاران برای رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان هستیم، اظهار داشت: مردم و خیرین  از طریق کد آنی ‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوارهای بی‌بضاعت استان برسانند.
بیش از ۴۱ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۸۰ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا