اخبارتبریز-1

نیروهای اورژانس سرشار ازمهر،انسانیت و مهربانی هستند

جمعی از پرسنل اورژانس اعزامی به مراسم اربعین حسینی قبل از عزیمت با نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه تبریزدیدارکردند.

به گزارش باش خبر، در  دیدار چهارم شهریور 1402،رئیس اورژانس استان آذربایجان شرقی گزارشی از #اقدامات #اورژانس ،میزان آمادگی و پتانسیلها محضر حجت الاسلام #آل_هاشم ارائه کردند .

وی ادامه داد:143پایگاه اورژانس درسطح استان درحال حاضر شبانه روزی فعالیت می کنند .
دکتر اصغر #جعفری روحی از اعزام 50نفر کارشناس #زبده اورژانس جهت ارائه خدمات به #زائرین  #اربعین حسینی خبرداد و افزود:با این #کاروان 12نفر پزشک و پرستار و 14دستگاه #آمبولانس #مجهز و یک خودروی پشتیبانی اعزام و تاپایان مراسم به ارائه خدمات خواهند پرداخت.
درادامه امام جمعه محبوب تبریز در جمع پرسنل اورژانس فرمود:اربعین تکمیل کننده #عاشورا و تداوم راه امام حسین (ع) است .
حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم اظهارکرد:ابررویداد راه پیمایی اربعین باعث جلوگیری از تفرقه و افزایش اتحاد مسلمین است و #نمایش #قدرت #مسلمانان را در پی دارد.
وی خاطر نشان کردند:نیروهای اورژانس سرشار از #مهر،#انسانیت و #مهربانی هستند و با ناراحتی مردم ناراحت و باشادی آنها شاد می شوند و شبانه روز در رفع مشکل مردم در تلاشند و لذت جان انشانها در کمترشغلی وجود دارد.
نماینده ولی فقیه در استان درخصوص محبوبیت اورژانس در بین مردم ابرازداشت:مردم اورژانس را ازصمیم دل دوست دارند .
وی درپایان گفت:توفیق ارائه خدمت به زائرین اربعین حسینی در این گرما اجری بسیار دارد و آرزوی سلامتی برای پرسنل اعزامی از درگاه ایزد منان مسئلت می کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا