اخبار

نمونه‌برداری تصادفی استاندارد از ۴۱۹ کالای تولید شده در قزوین

نمونه‌برداری تصادفی استاندارد از ۴۱۹ کالای تولید شده در قزوینمدیرکل استاندارد قزوین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کالاهای نمونه برداری شده از صنایع با هدف تطبیق با معیارهای استاندارد مورد آزمون و سنجش قرار می گیرند.
سیروس صارمی افزود: در مدت یاد شده، ۳۵۷ مورد آزمون بر روی کالاهای نمونه برداری شده از واحدهای تولیدی استان قزوین انجام شده است.
مدیرکل استاندارد قزوین خاطرنشان کرد: آزمون بر روی کالاهای نمونه برداری شده در آزمایشگاه های اداره کل استاندارد یا آزمایشگاه های همکار انجام می شود.
این مسوول با بیان اینکه واحدهای تولیدی ملزم هستند تا تولیدات خود را منطبق بر استانداردهای تدوین شده برای یک محصول به تولید برسانند، یادآور شد: اگر کالاهای نمونه برداری شده در آزمون دچار نقص کیفی باشند، مراتب به اطلاع واحد تولیدی مربوطه رسیده و به آن اخطار داده می شود.
صارمی با بیان اینکه یکی از راه های تحقق جهش تولیدی ارتقای کیفیت محصولات تولیدی است،اظهار داشت: رعایت استانداردها و تقویت کیفیت تولیدات بدون شک استقبال هموطنان از کالاهای داخلی را بیشتر می کند و به رونق تولید و اشتغال می انجامد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا