اخبار

نماینده ولی فقیه در سپاه: مبارزه با فساد باعث افزایش امید در جامعه می‌شود

نماینده ولی فقیه در سپاه: مبارزه با فساد باعث افزایش امید در جامعه می‌شودحجت‌الاسلام میثم فیاضی روز شنبه در یادواره شهدای والامقام فصل تابستان اردبیل با محوریت شهید بهشتی و یاران باوفایش افزود: برخورد دستگاه قضایی در ماه‌های اخیر با فساد ارزشمند بوده و ناامیدی را به امید در جامعه تبدیل کرده است.
وی اظهارداشت: استکبار بویژه آمریکا از حقوق بشر استفاده ابزاری می‌کنند ، طوری که کوچک‌ترین اعتقادی به حقوق ملت‌ها قائل نیستند.
وی با اشاره به اینکه آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا است، بیان کرد: وجود ۱۱ میلیون انسان سرطانی در عراق، شهادت بیش از ۱۷ هزار نخبه ایرانی، آواره شدن ۱۳ میلیون نفر در سوریه و بریده شدن سر ۴۳۰ هزار نفر در آن کشور، آواره و در به در شدن ۲۳ میلیون مسلمان در یمن و کشته شدن یک بچه مظلوم و بی گناه در اثر گرسنگی در هر ۱۵ دقیقه در آن کشور از جمله رهاوردهای حقوق بشر آمریکا است.
وی گفت: به باور سردمداران آمریکا هر جا منافع آنها تامین شود و به مقاصد پلید و شوم خود برسند حقوق بشر وجود دارد در غیر اینصورت حقوق بشری وجود ندارد.
او ادامه داد: علت اینهمه ظلم به ایران اسلامی توسط مستکبران و آمریکا فقط به خاطر استقلال‌خواهی ملت بزرگ ایران است.
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدا برای استقلال کشور با غیرت و شجاعت در مقابل زرورگویان ایستادند و با تقدیم جان خود درس ایثار و از خود گذشتگی را به ما آموختند.
حجت‌الاسلام فیاضی افزود: امروز همه ما مرهون و مدیون خون شهدا هستیم و همه باید برای رسیدن به آرمان‌های شهدا تلاش کنیم.
پخش نماهنگ ، کلیپ و مرثیه‌سرایی از دیگر قسمت‌های این مراسم بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا