اخبار

نماینده اهر: وظیفه مجلس وضع قوانین برای حل مشکلات مردم است

نماینده اهر: وظیفه مجلس وضع قوانین برای حل مشکلات مردم است«احمد محرم زاده» امروز چهارشنبه در نطق میان دستور با تاکید بر لزوم چاره اندیشی برای معیشت مردم گفت: مقام معظم رهبری روز یکشنبه مجلس یازدهم را مجلس امید و انتظار عنوان کردند.  مردم از نمایندگان انتظار دارند آنچه گفتنی است را باید بگویند و آنچه عمل کردنی است باید به آن عمل کنند.
عضو کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: بر اساس وظیفه تقنینی نمایندگان، باید قانونی وضع شود که گره از مشکلات مردم و طبقات آسیب پذیر باز کند. علاوه بر این در  بخش نظارت هم اول باید برخود ناظر باشیم تا ناظر خوبی بر دیگران شویم.
نماینده مردم اهر و هریس در تذکری به رییس جمهور خواستار پرداخت هزینه‌های درمانی ایثارگران از طریق بیمه تکمیلی دی شد و گفت: بیمه تکمیلی دی بیش از ۳سال است که هزینه درمانی ایثارگران را پرداخت نکرده است.
وی همچنین گفت: دولت باید وضعیت کارگزاران شرکتی ادارات را مشخص کند و در صورت امکان شرایط جذب آنها را فراهم کند.
محرم زاده در تذکر به وزیر آموزش و پرورش عدم اعمال مدرک دوم  فرهنگیان را خلاف  قانون سایر وزارتخانه‌ها خواند و اظهار داشت: اعمال مدرک دوم فرهنگیان حق مسلم آنها است و باید مشکل معلمان مدارس غیر انتفاعی، حق التدریسی‌ها و سربازمعلم مشخص شود.
عضو کمیسیون عمران مجلس همچنین در تذکر به وزیر ارتباطات از وجود تبعیض در دریافتی‌های این سازمان گلایه کرد.
 لزوم تعیین تکلیف معادن طلا و مس در حوزه انتخابیه اهر، ایجاد نمایشگاه دائمی فرش و راه اندازی کارگاه گروهی فرش بافی، تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری اهر و لزوم بازگشایی دانشکده پرستاری اهر از محورهای تذکرات محرم زاده در نطق میان دستور وی بود

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا