اخبار

نشست روشنگری فرماندهان حوزه و شوراهای تابعه بسیج شهرداری تبریز برگزار شد

نشست روشنگری با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، فرماندهی سازمان بسیج شهرداری تبریز، همچنین فرماندهان حوزه و شوراهای تابعه برگزار شد.

 به گزارش شهریار، در این نشست فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، وی را اسوه تقوا، شهامت، ایثارگری و استقامت برشمرده و گفت: همه می دانیم که سردار سلیمانی راه مقدسی را برای صیانت از وطن برگزیده و همواره تنها مسیر برون رفت از تمامی مشکلات را تلاش حداکثری برای نیل به اهداف بزرگتر معنی می‌کرد و به همین جهت راه حاج قاسم در تمامی برهه ها اعتلای ایران اسلامی بوده و خواهد بود.
رحیم ملا حسینی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به فرماندهان حوزه گفت: مدیریت در زمان باید طوری تعریف گردد تا مردم آن را به راحتی درک کنند. اگر در ایام کرونایی ساختار مشخصی از طریق سیستم درمان برای مردم تعریف می‌شود  همان تعریف و همان ساختار برای ما نیز وجود خواهد داشت. چیزی که تاکنون انجام شده و باید ادامه یابد.
فرمانده سازمان بسیج ادامه داد: سمپاشی و ضدعفونی معابر، تهیه و تولید ماسک و انجام برنامه‌های متعدد برای شکل‌گیری اتحاد مردمی جهت مبارزه با کرونا از جمله مسیر هایی است که بسیجیان در طول ایام پر مخاطره کرونا آن را در دستور کار خود قرار داده اند اما در این بین ضروری است از حرکت شایسته کارکنان شهرداری تبریز که با حرکت های بسیجی وار خود نسبت به تهیه اقلام اولیه و ضروری در قالب کمکهای مومنانه به همشهریان خود یاری رساندند نیز تقدیر کرده و امیدواریم با صیانت از این حرکت مقدس مانع سوء استفاده از آن در ایام مختلف باشیم.
در ادامه حجت الاسلام سرایی با اشاره به بصیرت بسیجیان در برهه‌های تاریخی انقلاب، بسیج را مصداق واقعی ایثار خوانده و گفت: تدبیر در لحظات تاریخی همواره کارسازی خود را به اثبات رسانیده است و حماسه ۹ دی یکی از قدمهای پر صلابت ملت ایران در ناکامی استکبار بود.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه به اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اشاره کرده گفت: ایشان در اصل یک بسیجی واقعی بودند با قلبی که همواره برای مردم و وطنش می‌تپید.
وی ادامه داد: آرامشی که به واسطه اقدام سردار دلها در منطقه ایجاد شده بود هیچ وقت از اذهان ملت شریف ایران پاک نخواهد شد و بر تمامی بسیجیان تکلیف است تا راه وی را ادامه دهند.
 در پایان این نشست  نیز از تلاش ها و اقدامات ارزنده سازمان بسیج شهرداری تبریز خصوصاً در ایام کرونایی قدردانی شد.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا