اخبار

نحسی ۱۳ یقه فوتبال آذربایجان را گرفت

هر دو نماینده فوتبال آذربایجان در هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور نتایج را به حریفان واگذار کردند تا این هفته از مسابقات را بدون امتیاز سپری کنند.

تراکتور در تبریز پذیرای آلومینیوم بود و بازی برتری را نسبت به میهمانش به نمایش گذاشت اما هر چه زد به در بسته خورد و درنهایت با یک گل مشکوک بازنده از میدان خارج شد.

محمد عباس‌زاده و عکاشه حمزاوی، دو مهاجم تراکتوری‌ها ناکامان بزرگ این دیدار بروند که عباس‌زاده با بدشانسی و بازیکن الجزایری نیز با بی‌دقتی از گشودن دروازه حریف باز ماندند.

ضربه آکروباتیک و تماشایی محمد عباس‌زاده در دقایق ابتدایی که می‌توانست به بهترین گل فصل فوتبال کشور تبدیل شود با کمال بدشانسی به تیر دروازه آلومینیوم برخورد کرد.

آقای گل تراکتوری‌ها در ادامه روی یک موقعیت دیگر نیز با ضربه سر می‌توانست گلزنی کند اما بار دیگر شانس با او یار نبود و ضربه او به تیر عمودی اصابت کرده و به بیرون رفت.

حمزاوی هم که بعد از مدت‌ها به عنوان یار جانشین در ترکیب تراکتور قرار گرفت، در لحظات پایانی یک موقعیت مسلم را از دست داد تا تعویض طلایی تیمش نباشد.

اما در دیگر بازی، ماشین‌سازی در ورزشگاه آزادی تهران درحالی با نتیجه ۲ بر یک مغلوب پرسپولیس شد که نتیجه این دیدار تحت تاثیر اشتباهات داوری و بازی ناجوانمردانه حریف قرار گرفت.

گل اول پرسپولیسی‌ها در این دیدار که حرف‌وحدیث‌های زیادی هم بوجود آورده است، در موقعیت آفساید به ثمر رسید و روی اشتباه داوری ثبت شد.

در گل دوم نیز در شرایطی که بازیکنان ماشین‌سازی برای رسیدگی به وضعیت بازیکن مصدوم خود توپ را به اوت زده بودند، بازیکنان تیم تهرانی با بی‌توجهی به بازی جوانمردانه توانستند گلزنی کنند.

گل برتری پرسپولیس در اوقات تلف شده بازی وارد دروازه ماشین‌سازی شد تا دست نماینده تبریز از دست‌یابی به یک امتیاز حساس و شیرین از این میدان خارج از خانه کوتاه بماند.

در پایان این هفته از مسابقات، تراکتور با ۱۹ امتیاز و یک پله تنزل نسبت به هفته گذشته به مکان پنجم سقوط کرد و ماشین‌سازی بدون تغییر با ۴ امتیاز در قعر جدول ماندنی شد.

اناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا