اخبار

نارضایتی دو ستاره محبوب پرشورها/ باشگاه تراکتور: درخواست جدایی صحت ندارد

درخواست دو بازیکن تیم تراکتور برای دریافت رضایت‌نامه و جدایی از این تیم تکذیب شد.

به گزارش باش خبر وبه نقل از آناج، محمد عباس‌زاده و اکبر ایمانی، دو چهره محبوب تیم تراکتور بر سر مسائل مالی با مسئولان این باشگاه اختلافاتی پیدا کرده‌اند و از این رو خبرهایی مطرح شده است مبنی بر اینکه هر دو بازیکن به دنبال قطع همکاری بوده و برای دریافت رضایت‌نامه اقدام کرده‌اند.

خبرنگار ورزشی این موضوع را از باشگاه تراکتور پیگیری کرد که مشخص شد درخواست این دو بازیکن برای جدایی صحت نداشته و آن‌ها فقط خواهان افزایش مبلغ قرارداد خود هستند که مورد موافقت باشگاه قرار نگرفته است.

باشگاه تراکتور معتقد است بازیکنان باید بر اساس قراردادشان به کار خود ادامه دهند اما عباس‌زاده و ایمانی خواستار دستمزد بالاتری هستند و بر تصمیم خود پافشاری می‌کنند.

گفته می‌شود عباس‌زاده و ایمانی پیشنهادات خوبی دریافت کرده‌اند و با توجه به اختلافات پیش آمده احتمال جدایی‌شان وجود دارد، اما این درحالی است که نزدیکان این دو بازیکن نیز شایعات جدایی را تکذیب کرده‌اند.

با این حال، نارضایتی عباس‌زاده و ایمانی از مسائل مالی که با ابراز دلخوری و غیبت در تمرینات همراه بوده است، ادامه حضورشان در تراکتور را تحت‌الشعاع قرار داده و باید دید که در نهایت در این تیم ماندگار می‌شوند یا خیر؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا