اخبار

میوه شب یلدای خود را فقط با یک تماس و آدرس اینترنتی تهیه کنید

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز، امکان خرید بدون نیاز به خارج شدن از خانه را برای شب یلدا میسر کرده است.

به گزارش شهریار، ابراهیم محمدی با اشاره به اینکه که امسال به خاطر کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی قرار است کمتر و فقط بنا به ضرورت از خانه خارج شویم گفت: خرید میوه با مراجعه به میوه‌فروشی‌ها و حضور در مکان‌های پر تجمع توصیه نمی‌شود. محمدی افزود: برای خرید میوه شب یلدا شهروندان میتوانند بدون خارج شدن از خانه و با مراجعه به آدرس اینترنتی sorel.vgt و صفحه فروش، سفارش خود را ثبت کرده و در درب منزل تحویل بگیرند.
محمدی گفت: تمامی محصولات بصورت بهداشتی و در ظروف یکبارمصرف بسته بندی شده می‌باشد که برای رفاه حال شهروندان و جهت خارج نشدن از خانه، کرایه حمل سفارشات در روز(شب یلدا) اخذ نمیشود و ارسال رایگان است.
شهروندان عزیز می توانند انواع میوه‌های ایرانی و استوایی را در بسته‌بندی‌های ویژه مخصوص شب یلدا را  با نازلترین قیمت بصورت تلفنی(۰۹۱۴۲۹۲۶۳۶۶) و اینترنتی(sorel.vgt) بدون خارج شدن از خانه خرید کرده و در درب منزل تحویل بگیرند.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا