اخبار

مهندس تراکتوری‌ها بی‌تابی می‌کند!

ستاره پرتغالی تیم تراکتور انگیزه زیادی برای شکستن طلسم خود در دیدار این تیم برابر ملوان دارد

ریکاردو آلوز» ستاره پرتغالی تیم فوتبال تراکتور بدون‌شک یکی از بهترین بازیکنان لیگ بیست‌ودوم است که علیرغم اولین تجربه حضورش در این رقابت‌ها با پاس گل‌های خود آقایی می‌کند.

این #بازیکن در ۲۱ دیداری که برای #تراکتور بازی کرده ۱۱ پاس گل داده که با میانگین تقریبی یک پاس گل به ازای هر ۲ بازی عملکرد بسیار خوبی داشته و آماری در #تراز_جهانی به ثبت رسانیده است.

#هافبک خوش‌فکر و باهوشی که با ارسال‌های دقیق و خط‌کشی شده خود لقمه آماده را در دهان مهاجمان #تراکتور قرار می‌دهد و یکی از دلایل معرفی دو آقای گل از این تیم به #فوتبال کشور می‌باشد.

با این وجود و هرچند #مهندس_تی‌تی‌ها در جدول بهترین پاسورهای لیگ یکه‌تاز بوده و همچنان دست نیافتنی به نظر می‌رسد اما او در هفته‌های گذشته از فرم سازندگی خود خارج شده است.

ریکی آخرین بار در هفته نوزدهم در جریان برتری لحظه آخری #تراکتوری‌ها مقابل هوادار پاس گل پیروزی‌بخش این تیم را ارسال کرد و از آن روز چشم خورده و دیگر پایش به گل‌سازی باز نشده است.

البته وی با وجود طلسم شدن در این امر، همچنان یکی از موثرترین بازیکنان تراکتور و لیگ است و در هفته گذشته نیز پاس او بود که منجر به اعلام پنالتی و برد بزرگ پرشورها در جدال با صدرنشین شد.

افزودنی است، ستاره پرتغالی با آمار درخشانش در آستانه شکستن رکورد بیشترین پاس گل در یک فصل لیگ برتر قرار دارد و باید دید که در بازی امشب تراکتور برابر ملوان، موفق به باطل کردن طلسم خود در راه رکوردشکنی می‌شود یا خیر؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا