اخبار

مهم ترین تکلیف امروز مدیران کمک به تولید است

مهم ترین تکلیف امروز مدیران کمک به تولید استهدایت الله جمالی پور بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از تعاونی دامداران بویین زهرا در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:  در سال جاری که کرونا مسایل و مشکلات بخش تولید را مضاعف کرده باید همه توان و انرژی خود را برای رفع موانع این بخش که مورد تاکید مقام معظم رهبری است به کار بگیریم.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: این استان ظرفیت های بالا و بی بدیلی در حوزه صنعت و کشاورزی دارد که می توانند در صورت استفاده بهتر  از ظرفیت های آنها علاوه بر توسعه استان در توسعه کشور نیز به ایفای نقش بپردازند.
جمالی پور با بیان اینکه مسایل و مشکلات بخش تولید در قزوین را موشکافانه دنبال و پیگیری می کنیم،افزود: بر همین اساس علاوه بر نشست های هفتگی کارگروه های اقتصادی از جمله ستاد رفع موانع تولید، یک روز از هفته را به طور تمام وقت به بازدید از واحدهای صنعتی و کشاورزی و بررسی مسایل و مشکلات آنها می پردازیم.
وی با بیان اینکه توسعه استان را براساس سند آمایش استان و قطب بندی متناسب با ظرفیت مناطق دنبال می کنیم،افزود: در این راستا سرمایه گذاری صنایعی که برای استان مفید بوده و بتوانند تا 100 سال آینده در خدمت تولید باشند را تسهیل خواهیم بخشید.
وی در ادامه با بیان اینکه در حال برنامه ریزی و اجرای طرح هایی هستیم که به ارتقای بهرهوری در کشاورزی قزوین کمک می کند،گفت: قزوین یک استان زرخیز است و با برخورداری از یک دشت حاصلخیز می تواند بخش قابل توجهی از نیازهای غذایی کشور را تامین کند.
استاندار قزوین در ادامه با اشاره به تامین نهاده های مورد نیاز صنعت دام و طیور قزوین در سال جاری،اظهار داشت: بخشی از این نهاده ها از خارج تامین می شود که هماهنگی های لازم برای تامین و توزیع آنها به دامداران استان انجام شده است.
استاندار قزوین امروز سه شنبه به منظور بررسی مسایل و مشکلات و توانمندی های بخش کشاورزی و دامپروری بویین زهرا به این شهرستان سفر کرده است.
شهرستان بویین زهرا به مرکزیت شهری به همین نام در جنوب شرقی استان قزوین قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا