اخبار

مقامات و نهادها درگذشت آیت‌الله سیدرضی علوی را تسلیت گفتند

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا، معاون اول رییس جمهوری در پیامی به حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات، درگذشت عالم پارسا و جلیل القدر آیت الله سید رضی علوی را تسلیت گفت و از خداوند متعال برای آن عالم گرانقدر رحمت و رضوان واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر اخروی مسالت کرد.

اسحاق جهانگیری تصریح کرد: مصیبت فقدان آن روحانی بزرگوار را به جنابعالی و سایر بستگان و علاقه مندان ایشان صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن عالم گرانقدر رحمت و رضوان واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت دارم.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری نیز در پیامی در پیامی نوشت: بدینوسیله مصیبت رحلت والد مکرم حضرت آیت الله آقای حاج سید رضی علوی طاب ثراه را محضر حضرتعالی و خاندان معزز تسلیت عرض نموده از پیشگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رضون الهی و برای حضرتعالی و بیت شریف ایشان صبر و اجر مسالت داریم.

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در پیامی نوشت: سوابق درخشان آن عالم برجسته، مومن و انقلابی که مدارج عرفان، معنویت و اخلاق خود را سال‌ها در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی(ع) در نجف اشرف آموخت و تلاش و مجاهدت بی وقفه ایشان در عرصه های دینی و انقلابی و تربیت جوانان طلاب در حوزه‌های علمیه، کارنامه‌ای درخشان از زندگی آن مرحوم به یادگار گذاشته است.

آیت الله سید رضی علوی پدر وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و عضو مجلس خبرگان رهبری دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

///ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا