اخبار

معیشت مردم، اولین اولویت مجلس/ یارانه ۱۲۰ هزارتومانی به شرط همراهی دولت

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در جمع مردم شهرستان آذرشهر گفته است: اولین اولویت ما در مجلس «حمایت از معیشت مردم» است که در چند ساله اخیر به‌دلیل تکانه‌های اقتصادی، سرمایه مردم کاهش یافته است.

وی افزود: افزایش تورم و کاهش ارزش پول ملی سبب کاهش قدرت خرید مردم شده و وظیفه مجلس و دولت حفظ قدرت خرید و بالابردن آن و افزایش سطح معیشت مردم است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای حمایت از معیشت مردم، گفت: درصورت عمل کامل دولت به طرح یارانه کالایی، مرحله اول را با جامعه هدف ۶۰ میلیون نفری متوسط و متوسط رو به پایین تعیین کرده‌ایم تا به هر شهروند ایرانی مبلغی بین ۶۰_۱۲۰ هزار تومان یارانه کالایی پرداخت کنیم.

نائب‌رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان آذرشهر، به حوادث ۹ سال در سوریه و شرایط حساس آن برهه اشاره داشته و خاطرنشان ساخت: زمانی که در سال ۲۰۱۱ کشور سوریه به خطر افتاده بود، عده‌ای نزد مقام معظم رهبری رفته و گفتند مخالفین بشار اسد تا نزدیکی کاخ‌های ریاست جمهوری سوریه رفته اند و کار تمام شده است! اما حضرت آقا با قرائت آیه «و کان حقا عینا نصر المومنین» فرمودند که مقاومت کنید که انشاالله پیروزی با شماست و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و نیروهای مقاومت با تبعیت از امر رهبری توانستند با رشادت، دلاوری و فرماندهی دست آمریکا، صهیونیست‌ها و مرتجعان منطقه را از خط مقدم مقاومت اسلامی یعنی سوریه کوتاه کنند.

اناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا