اخبار

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال تعداد زائران خانه خدا ۲ برابر سال گذشته است.

محمد محمدی‌بخش» معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در همایش رؤسای شعب هما و دست‌اندرکاران حج تمتع سال ۱۴۰۲ گفت: صنعت هوایی کشور وامدار و محصول هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است و "هما" همواره بازوی قدرتمند نظام و خدمت به مردم بوده و در تمام برهه‌ها، حضوری پررنگ و فعال داشته است.

محمد محمدی‌بخش» معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در همایش رؤسای شعب هما و دست‌اندرکاران حج تمتع سال ۱۴۰۲ گفت: صنعت هوایی کشور وامدار و محصول هواپیمایی #جمهوری_اسلامی_ایران است و “هما” همواره بازوی قدرتمند #نظام و خدمت به مردم بوده و در تمام برهه‌ها، حضوری پررنگ و فعال داشته است.

وی هما را تراز خدمت در نظام مقدس #جمهوری_اسلامی دانست و افزود: بعد از دوسال همه‌گیری کرونا و مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، سال گذشته هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ماموریت‌های مهمی چون #حج_تمتع، عملیات #اربعین و پروازهای بازی‌های جام‌جهانی را موفقیت به انجام رساند که این امر، نتیجه نیروی انسانی متعهد و متخصص در هما بوده که نمونه و الگو در صنعت هوایی کشور است.

به گفته رییس #سازمان_هواپیمایی کشوری مهم‌ترین مأموریت هما در سال ۱۴۰۲ عملیات بزرگ انتقال زائران خانه خدا جهت انجام مناسک حج است.

وی خاطرنشان کرد: امسال نسبت به سال گذشته، آماری بیش از دوبرابر سال گذشته در تعداد زائران خانه خدا را شاهد هستیم‌ اما با وجود همه کمبودها و مشکلات، مطمئن هستیم با همکاری مجموعه ستادی و عملیاتی هما و تعامل سازنده با سایر ارگان‌ها و سازمان‌های دست‌اندرکار حج، امسال برگ زرین دیگری به تاریخ هواپیمایی #جمهوری_اسلامی_ایران، اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به برنامه دولت جهت $نوسازی ناوگان هوایی کشور تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی خوب و دقیقی برای بازسازی و نوسازی ناوگان کشور خصوصاً هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

گفتنی است امسال هم تمامی #زائران_حج تمتع از طریق شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به سرزمین وحی اعزام می‌شوند و برای این منظور ۸۰۰ پرواز تدارک دیده شده است تا حسب دستور مقام عالی وزارت کم‌ترین معطلی و بیشترین خدمت‌رسانی به زائران صورت بگیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا