اخبار

معاون رئیسی اظهار کرد که پس از اغتشاشات، گرانی دلار را شاهد بودیم

محسن منصوری، معاون امور اجرایی رییس جمهور، با اشاره به عوامل مختلفی که در وضعیت اقتصادی کشور تأثیرگذار است، ادامه داد: یکی از این عوامل اغتشاشات بود و پس از وقوع ناامنی‌ها، گرانی دلار را مشاهده کردیم.

منصوری با اشاره به عوامل مختلفی که در وضعیت اقتصادی امروز کشور اثرگذار است، ادامه داد: یکی از این عوامل اغتشاشات بود، پس از ناامنی‌ها شاهد گرانی دلار بودیم!

وی با تاکید بر اینکه امروز جنگ همه جانبه است، اضافه کرد: گاها صحنه ای که اتفاق می‌افتد شرایط را دستخوش تغییر می‌کند. مقدمه اتفاق تأملی به تعهدات است، اما تعهد مسؤولان برای کشور و #نظام مقدس #جمهوری_اسلامی است و تمام توان و تلاش خود را برای تحقق وعده عای خود بکار خواهیم گرفت.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه همه مصوبات سفر #ریاست_جمهوری به #البرز باید اجرایی شود، تصریح کرد: تاکید داریم این مصوبات با جدیت پیگیری شود و ما نیز به شکل ویژه این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع #مسکن از مسائل مهم #دولت_سیزدهم است، ادامه داد: در این پروژه باید مشکل نظام طراحی را بررسی کنیم. چالش‌ها مربوط به استان البرز نیست و باید #ملی بررسی شود.

منصوری همچنین به اتمام پروژه‌های نیمه تمام سطح کشور تاکید کرد و گفت: باید نهضت اتمام پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا راه اندازی شود و از تعریف پروژه جدید خودداری کنیم.

وی ادامه داد: استان البرز برای اتمام پروژه‌های خود نیاز به اقدام متفاوت دارد، از این رو خط ویژه مولد سازی برای البرز راه اندازی شود.

معاون رییس جمهور ادامه داد: دستگاه‌های استان اراضی خوبی دارند که توصیه می‌شود این اراضی شناسایی و در طرح مولدسازی به نفع مردم به کار گرفته شود، قرار نیست بیت‌المال محبوس بماند. اگر مولدسازی ویژه دنبال شود اتفاق خوبی خواهد افتاد. /عصرایران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا