اخبار

مصدق معاون اول قوه قضاییه: چیزی به نام اختلاس 92 هزار میلیاردی نداشتیم

معاون اول قوه قضاییه: آدم غیرمسئول که صحبت می کند و عنوان می کند که در فلان شرکت اختلاس 92 هزار میلیاردی داریم. ما با بررسی های انجام شده متوجه شدیم که چنین چیزی اتفاق نیافتاده البته تخلفی انجام شده ولی 92 هزار میلیارد نیست.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق در یک نشست خبری گفت: برای اولین بار بعد از انقلاب در دستگاه قضایی اتفاقی رخ داده و آن تشکیل قرارگاه عملیاتی پیگیری فرامین و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص قوه قضاییه است. امروز قوه قضاییه بیش از هر زمان دیگری با برنامه در حال حرکت است.

مصدق معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: آدم غیرمسئولی مصاحبه می کند و می‌گوید در فلان شرکت ۹۲ هزار میلیارد اختلاس شده است. جامعه حق دارد که بررسی کند این ۹۲ میلیارد کجاست؟ ما بررسی کردیم و دیدیم این چیزی که گفته شده نبوده است. اگر چه تخلفی بوده ولی ۹۲ هزار میلیارد نیست‌. قوه قضاییه وارد بررسی شد  و تا این لحظه کارشناسی های انجام شده حاکی است که حداقل بیش از ۵۰ درصد مبلغی که عنوان شده نبوده است. چرا جامعه را متشنج می کنید؟ یکی از دستورات رهبری این بوده که امنیت روانی ایجاد شود.

وی افزود: بیش از ۵۰ مورد از ساختارهای فسادزا شناسایی شده که ان شاءالله در عمل خواهیم دید نتیجه چه خواهد بود.

معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اینکه اگر پرونده  ۹۲ هزار میلیارد، اختلاس نیست چه عنوانی دارد؟ گفت: من‌ نگفتم اختلاس نیست. من گفتم مبلغی که گفتند اشتباه است و اینکه اختلاس هست یا نیست مربوط به قاضی است لذا کسانی که مسئولیتی در این خصوص ندارند، جامعه را متشنج نکنند. چرا اظهار نظر می کنند؟ قاضی باید اظهار نظر کند و بگذاریم جامعه آرامش داشته باشد. /شبکه شرق

#اختلاس #اختلاس92هزارمیلیاردی #قوه_قضاییه #جامعه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا