اخبار

مشکلات ترافیکی و ایمنی مسیرهای بلوار ملت و خروجی اتوبان کسایی بررسی شد

مشکلات ایمنی و ترافیکی مسیرهای پر تردد بلوار ملت و خروجی اتوبان شهید کسایی طی جلسه ای مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و در خصوص آنها راهکارهای فنی ارائه شد.

به گزارش شهریار، محمد علی سلیمی شهردار منطقه هفت در جلسه مشترک با پلیس راهور و معاون عمران و رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک منطقه بر ضرورت رفع مشکلات ترافیکی مسیرهای بلوار ملت و خروجی اتوبان شهید کسایی تاکید کرد و گفت: این مسیرها روزانه شاهد بار ترافیکی بالایی بوده و این میزان تردد گاه با حوادثی همراه می شود که ضروریست برای ارتقای ایمنی و حفظ سلامت شهروندان و رانندگان خودروها نسبت به رفع موانع ترافیکی آن ها اقدام کرد.
وی در تشریح این مهم گفت: تقاطع رسالت تا پل حسین خان باغبان سردرود یکی از مسیرهایی است که در منطقه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و جزو پر تردد ترین مسیرهای منطقه محسوب می شود که ایمن سازی و کنترل بار ترافیکی آن بسیار حائز اهمیت است.
در این جلسه این مسیرها با حضور پلیس راهور و معاونان و مدیران شهرداری منطقه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و نقاط حادثه خیز آنها شناسایی و در خصوص آنها راهکار ارائه شد.
راهکارهای فنی ارائه شده در این جلسه برای تصویب به شورای ترافیک ارائه شده و تصمیم نهایی اخذ و اقدامات ضروری برای افزایش ایمنی نقاط پر خطر در این مسیرها عملیاتی خواهد شد.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا