اخبار

مس سونگون میهمانش را ۶ تایی کرد/ صدرنشینی یاران فخیم در پایان سال

تیم مس سونگون ورزقان با کسب پیروزی پرگل خانگی و صدرنشینی در لیگ برتر فوتسال به استقبال تعطیلات نوروزی رفت.

هفته دوم از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال کشور بعدازظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد که طی آن تیم مس سونگون ورزقان در خانه خود جشنواره گل به راه انداخت.

یاران فرهاد فخیم از ساعت ۱۵ در سالن پورشریفی تبریز پذیرای فرش‌آرای مشهد بودند که در جدالی کاملا برتر موفق شدند میهمان‌شان را با نتیجه ۶ بر یک درهم بکوبند.

محمدحسین درخشانی زننده نخستین گل بازی برای مسی‌ها بود و در ادامه هاشم فرج‌زاده (گل بخودی)، علیرضا عسگری، سالار آقاپور، میثم خیام و مصطفی نعمت‌وند دیگر گل‌های این تیم را به ثمر رساندند.

در سمت مقابل، سعید سروری زننده تنها گل فرش‌آرا نام گرفت که البته دردی از تیم مشهدی دوا نکرد و این تیم شکست سنگینی را متحمل شد.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال با این پیروزی ضمن حفظ رکورد صد درصدی برد در دیدارهای خانگی‌، توانست انتقام بازی برگشت دور مقدماتی را نیز از فرش‌آرا بگیرد.

مسی‌ها همچنین با کسب حداکثر امتیازات در بازی امروز ۶ امتیازی شده و به صدر جدول صعود کردند. فرش‌آرا اما بدون امتیاز در قعر جدول ماندنی شد.

در سایر بازی‌های این هفته، گیتی‌پسند در اصفهان با ۷ گل کراپ الوند را گلباران کرد و سن‌ایچ ساوه مقابل میزبانش مقاومت البرز به پیروزی ارزشمند ۲ بر یک دست یافت.

گفتنی است؛ مسابقات لیگ برتر فوتسال با پایان هفته دوم مرحله نهایی به استقبال تعطیلات نوروزی رفت و ادامه این رقابت‌ها از روز دوازدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

//اناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا