اخبار

مسیر امن موقت ورودی به مارالان از ضلع جنوبی اتوبان ایجاد شد

معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز، در حین اجرای عملیات مسیرهای مناسب برای عبور و مرور وسایل نقلیه از ضلع جنوبی اتوبان شهید کسائی به مارالان، مسیر موقت ورودی به مارالان را، برای سهولت ترافیکی و جلوگیری از تصادفات ایجاد کرد.

به گزارش شهریار، مسیر امن و موقت جهت عبور و مرور وسایل نقلیه از ضلع جنوبی اتوبان شهید کسائی به مارالان، توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ایجاد شد.
معاونت فنی و عمرانی منطقه در ادامه عملیات های عمرانی خود در اصلاح مسیر عبور و مرور وسایل نقلیه از ضلع جنوبی اتوبان شهید کسائی به مارالان، این مسیر موقت را با جابجایی بخشی از گاردریل حاشیه ای اتوبان با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی شهر تبریز و پلیس راه اجرا کرد.
برای فراهم آوردن این مسیر مناسب و ایمن و مانع از تصادفات، بخشی از مسیر با اولویت، زیرسازی و برای عبور و مرور وسایل نقلیه جداسازی گردید.
شهرداری منطقه ۳ در این محدوده عملیات خاکبرداری قابل توجهی را بر روی ترانشه موجود در مسیر شروع کرده است که بعد از اتمام عملیات خاکبرداری و مناسب سازی شیب ترانشه، نسبت به اجرای سایر عملیات عمرانی لازم اقدام نموده و مسیری عاری از خطر و اصولی را برای تردد وسایل نقلیه ورودی به مارالان از ضلع جنوبی اتوبان شهید کسائی و همچنین خروجی از مارالان به ضلع جنوبی اتوبان را فراهم خواهد کرد.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا