اخبار

مسیرگشایی‌های جدید گامی مهم در پایدارسازی اجتماعی است

شهردار منطقه ۱ تبریز از پایدارسازی اجتماعی مناطق محروم به واسطه اجرای پروژه های مسیرگشائی منطقه خبر داد.

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند در گفتگو با برنامه تلویزیونی «تبریزیم»  گفت:  عملیات اجرایی چندین پروژه این منطقه در حوزه های مسیرگشائی و حمل و نقل تسریع یافته است.
او بیان کرد: پروژه های مسیرگشائی در مناطق کم برخوردار یکی از مهمترین اقدامات منطقه در راستای توانمندسازی این مناطق و آزادسازی مسیرهائی است که سالیان سال بلاتکلیف بود و می تواند نقش مهمی در محرومیت زدائی داشته باشد.
پورخردمند نگاه ویژه مدیریت شهری به مناطق محروم را رویکردی مهم در تحقق اهداف این مدیریت ذکر و عنوان کرد: توسعه و آبادانی شهر به ویژه مناطق محروم از مهمترین برنامه های مجموعه شهرداری و شورای شهر تبریز است و این مهم در سطح حوزه منطقه یک به سرعت در حال اجرا و عملیاتی شدن است که می توان به پروژه های مسیرگشائی ملازینال، سیلاب قوشخانه و شهید مناف زاده اشاره کرد.
شهردار منطقه ۱ تبریز گفت: با اجرای پروژه ها می توان شاهد پایدارسازی اجتماعی و تاثیرات این حوزه در سطح مناطق کم برخوردار باشیم.
پروژه‌های اولویت‌دار منطقه ۱ با جدیت عملیاتی شده است
پورخردمند در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با توجه به قرارگیری شهرداری منطقه یک در دو بخش مهم از شهر از جمله مناطق کم‌برخوردار و برخوردار که می‌تواند در صورت عدم هماهنگ سازی و یکسان سازی خدمات مشکلات فراوانی را در چهره شهر بوجود آورد، بر همین اساس و در جهت رفع این معضلات و ایجاد شرایطی مناسب و یکدرست در سطح منطقه، پروژه‌های اولویت‌دار منطقه از جمله مسیرگشایی در مسیر ملازینال، قوشخانه سیلاب، شهید مناف زاده، ایجاد پارک در تل امیر (احمد آباد)، پله گذاری در کوچه های شیبدار، احداث کانال هدایت آبهای سطحی در خیابان انقلاب و… به سرعت و دقت در حال اجرا بوده و تمام این پروژه ها وارد فاز عملیاتی شده‌اند.
وی گفت: این امر می‌تواند چهره منطقه در این محدوده ها را تغییر داده و باعث حرکت و پویایی بیشتر و موثرتری در مناطق حاشیه ای ایجاد کند.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا