اخبار

مسابقه موتور‌سواری انتخابی بانوان آذربایجان‌شرقی برگزار شد

مسابقه موتورسواری انتخابی بانوان با حضور ۱۵ موتورسوار به صورت انفرادی و تایم گیری در کلاس ۱۲۵ سی سی برگزار شد.

‌رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان‌شرقی ‌در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: رقابت‌های موتورسواری بانوان از سال گذشته در این استان استارت خورد و امروز برای دومین‌بار انتخابی استان در کلاس ۱۲۵ سی‌سی برگزار شد.

‌سیامک امیرخیزی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی با ابراز امیدواری نسبت به این موضوع که در مسابقات بعدی تعداد بیشتری از بانوان موتورسوار در مسابقه‌ شرکت کنند، اظهار داشت: با وجود اینکه برگزاری مسابقه در سطح استان اطلاع‌رسانی شده بود، همه شرکت‌کننده‌ها در مسابقه امروز از تبریز بودند.

‌وی اضافه کرد: ماه آینده دومین مسابقه انتخابی استان را برگزار خواهیم کرد و امیدواریم از سایر شهرستان‌های استان در آن مسابقه حضور داشته باشند.

‌در این مسابقات سیامک امیرخیزی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی، طباطبایی نایب‌رییس بانوان هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان‌شرقی، ابراهیمی معاونت بانوان اداره‌ کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و فتحی از امور بانوان استانداری آذربایجان‌شرقی، فرشاد کشفیا سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان تبریز حضور داشتند.

‌در انتها خانم‌ها حنانه باقری، محدثه حشمتی‌نژاد و زهرا یوسفی‌پور به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم شدند و با اهدا مدال، هدیه و تقدیرنامه برنامه به پایان رسید.//فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا