اخبار

مرگ خاموش زن و شوهر بستان‌آبادی/ زوج مرندی در آتش سوختند

به گزارش آناج، وحید شادی‌نیا ابتدا با اعلام این خبر که قاتل نامرئی زن و شوهر پیر بستان‌آبادی را به کام مرگ فرستاد، گفت: با دریافت گزارش گازگرفتگی ۲ نفر در روستای قره بابای شهرستان بستان آباد، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: روشن کردن اجاق گاز برای گرم کردن آب در فضای بسته، علت فوت زن ۶۰ ساله و مرد ۸۰ ساله اعلام شده است.

شادی‌نیا، سوزش چشم، تنگی نفس، خشونت صدا وکاهش سطح هوشیاری را از نشانه‌های مسمومیت با گاز مونوکسید کربن اعلام کرد و هشدار داد: مردم باید در استفاده از وسایل گازسوز نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

این گزارش می‌افزاید، روز جمعه گذشته یک زن و شوهر تبریزی نیز بر اثر حادثه مشابه جان خود را از دست داده بودند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی همچنین از سوختن زن و مرد اهل شهرستان مرند در حادثه دیگری خبر داده و اظهار داشت: این زوج حدودا ۳۵ ساله به دلیل سوختگی شدید به بیمارستان منتقل شدند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان‌شرقی نیز در تشریح جزییات حادثه‎ آتش‌سوزی در یکی از باغ‎های مرند، اعلام کرد: این زوج مرندی پس از آتش‌سوزی با اورژانس تماس گرفته و درخواست کمک می‎کنند و ماموران اورژانس پس از حضور در باغ پدری این زن، زوج مرندی را برای مداوا به بیمارستان سینا تبریز منتقل می‎کنند.

در پی این حادثه متاسفانه زن ۳۲ ساله در بیمارستان سینا تبریز فوت کرد و مرد ۳۵ ساله در بخش مراقبت‎های ویژه تحت درمان است. ماموران آگاهی علت حادثه را بررسی می‌کنند.

اناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا