اخبار

مربی تراکتور: جای هواداران در ورزشگاه خالی است

به گزارش ایرنا، علی نیکبخت عصر شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های ماشین‌سازی و تراکتور، با تشکر از کادر فنی قبلی  این تیم، گفت: امیدوارم فردا بتوانیم یک بازی زیبا و جوانمردانه داشته باشیم. 
مربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: تراکتور بازیکنان بزرگ و با استعدادی دارد و بچه‌ها هم خیلی زود با خواسته‌های آقای شجاعی هماهنگ شده اند .
وی اظهار کرد: ما به طور قطع تغییراتی در تیم‌مان خواهیم داشت، اما این تغییرات کمی زمان‌بر خواهد بود. 
نیکبخت عنوان کرد: من ۲۰ سال پیش مربی مسعود شجاعی بودم و اکنون همکار او هستم.
مربی تیم تراکتور در خصوص بازیکنان غایب دیدار فردا مقابل ماشین سازی اظهار کرد: به جز محمدرضا خانزاده، همه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم.
تقابل سختی با تراکتور خواهیم داشت
محمد سعید اخباری نیز در این نشست خبری با تشکر از زحمات وحید بیاتلو سرمربی سابق تیمش، افزود: به رغم اینکه قصد داشتم با خروج سرمربی از تیم خداحافظی کنم ولی با درخواست باشگاه و حسب انجام وظیفه طبق قرار دادم در تیم بزرگ ماشین سازی ماندم تا برای موفقیت این تیم تلاش کنم.
مربی تیم ماشین سازی با بیان اینکه تیم تراکتور از سه کاپیتان تیم ملی بهره می برد، گفت: فردا بازی خیلی سختی را مقابل این تیم خواهیم داشت.
اخباری اضافه کرد: تیم ماشین سازی با قدمتی بیشتر نسبت به تراکتور از هواداران متعصب تری نیز برخوردار است و ما با تمریناتی که انجام دادیم سعی می کنیم برای پیروزی وارد میدان شویم.
وی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی هشتمین استانی است که در آن کار می کنم، اضافه کرد، معتقد هستم لیگ برای ما از فردا شروع می شود و بازیکنان ما میل به پیشرفت دارند.
اخباری اعلام کرد: برای بازی فردا مقابل تراکتور بازیکن محروم و مصدوم نداریم.
دربی ماشین سازی و تراکتور فردا یکشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد.

/ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا