اخبار

مربی تراکتور: براساس راهبرد تیمی حرکت می‌کنیم

به گزارش ایرنا،  عباس چمنیان عصر سه شنبه در نشست خبری قبل از بازی مقابل شهرخودرو، با اشاره به راهبرد تیم که در ابتدای فصل مشخص شده است،  افزود: سعی می‌کنیم بازی به بازی بر اساس  راهبرد تعیین شده شرایط را پیش ببریم و عقب ماندگی ها را جبران کنیم.
وی خاطرنشان کرد: شهرخودرو فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارد و سال گذشته نیز نتایج خوبی کسب کرده است تلاش ما این خواهد بودکه هم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و هم بر اساس آنالیزی که از نقاط ضعف و قوت این تیم به دست آورده ایم، استفاده کنیم.
چمنیان با بیان اینکه برای بعد بازی مقابل تیم صنعت نفت آبادان نیز همانند سایر تیم‌ها فرصت زیادی نداریم که تمرین کنیم، عنوان کرد: باریکنان با اراده و با انگیزه هستند و سعی می کنیم فردا با دست پر از زمین خارج شویم.
وی با بیان اینکه امیدورام فردا بازی زیبایی را از هر ۲ تیم شاهد باشیم، اذعان کرد: امیدوار شدیم که با تمرین بیشتر شرایط را بهتر کنیم و خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم.
مربی تراکتور تبریز در مورد بازیکنان مصدوم و محروم دیدار فردا گفت: مصدوم‌ نداریم و تنها اکبر ایمانی به دلیل سه اخطاره بودن محروم است. 
همه تیم ها باید از شرایط یکسانی برخوردار باشند
مربی تیم شهرخودرو نیز در این نشست خبری افزود: شرایط تیمی خوبی داریم و از لحاظ انگیزشی و تمرین در وضعیت مطلوبی قرار داریم و به دنبال برد در این مسابقه هستیم تا انتظارات هواداران را برآورده کرده و به شرایط مطلوب برسیم.
نوازی با اشاره به بازی فردا مقابل تراکتور خاطرنشان کرد: این تیم از مهره های خیلی خوبی بهره می برد و همچنین از سه بازیکن تیم ملی برخوردار است که وزنه های مهمی برای تیم تراکتور هستند.
وی اضافه کرد: سعی می کنیم در بازی فردا برنامه های سرمربی تیم را در طول بازی پیاده کنیم تا به هدف اصلی مان دست یابیم.
نوازی در خصوص بازیکنان غایب دیدار این هفته تیم شهرخودرو اذعان کرد: خوشبختانه بازیکن مصدوم نداریم فقط صادق صادقی را بدلیل محرومیت در اختیار نداریم ولی با این حال مشکلی برای بازی مقابل تیم تراکتور نخواهیم داشت.
وی در مورد برنامه های نامنظم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به طور مسلم بی نظمی در برنامه ها نه فقط برای تیم ما بلکه برای همه تیم ها مشکل ساز می باشد لذا از سازمان لیگ انتظار می رود که این مشکلات که از قبیل استراحت و تمرینات و برگزاری مسابقات یکسان باشد.
نوازی با اشاره به اینکه تیم ما بدلیل نبود پرواز باید بعد بازی با تیم تراکتور یک روز هم بیشتر در تبریز حضور داشته باشد، افزود: قطعا در مورد ریکاوری بازیکنان که بعد از هر بازی انجام می گیرد به مشکل بر می خوریم ولی چاره ای نداریم و مجبور هستیم و  از مسوولان لیگ انتظار داریم که این مشکلات را که بار مالی برای هر تیمی ایجاد می کند را درک کنند.
دیدار تیم های تراکتور و شهر خودرو از هفته نهم لیگ برتر فوتبال فردا چهارشنبه از ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

/ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا