اخبار

مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش: شروع خوبی در جام باشگاه‌های هندبال آسیا داشتیم

مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش؛ گروه‌ما گروه مرگ است‌ اما شروع خوبی را جام باشگاه‌های هندبال آسیا داشتیم.

سرهنگ مسیب زاده؛ امیدوارم عملکرد خوب بازیکنان تیم #هندبال نیروی زمینی تا آخرین بازی مرحله گروهی ادامه داشته باشد.

به گزارش باش خبر، سرهنگ چنگیز مسیب زاده مدیر تربیت بدنی نیرو زمینی ارتش پس از پیروزی تیم هندبال نزاجا در بیست وپنجمین دوره مسابقات #جام _باشگاه‌های_آسیا اظهار داشت؛

خوب خوشبختانه با تلاش، همت و غیرت کادر فنی امروز پنج شنبه ۱۱ خرداد موفق شدیم تا گام نخست را با برد پشت سربگذاریم و بتوانیم نماینده چین که شاکله اصلی آن را بازیکنان تیم ملی این کشور تشکیل می‌دهد را با نتیجه ۳۹ بر ۳۲ شکست دهیم.

سرهنگ مسیب زاده افزود؛ ابتدا به دلیل شرایط و جو سنگین سالن بازیکنان ما از تیم چینی عقب افتاد و این تیم با بازیکنان سرعتی توانست دقایقی از مسابقه سوار بر بازی باشد اما در ادامه بازیکنان ما نبض بازی را در دست گرفتند تا در پایان نیمه اول با برد به رختکن بروند و در مجموع این نبرد نیز به پیروزی قاطع برسیم.

مدیر تربیت بدنی خاطر نشان کرد؛ البته که جواد کاظمی سنگربان خوب و ارزشمند باشگاه #نیروی_زمینی امروز به عنوان برترین بازیکن‌ زمین شناخته شد که واقعا او به همراه الله کرم استکی و مهران رهمنا از ارکان اصلی پیروزی تیم ما بودند که به آن‌‌ها و سایر بازیکنان و کادرفنی ضمن تبریک، خدا قوت جانان میگویم.

مدیرعامل باشگاه #فرهنگی_ورزشی نزاجا در پایان خاطر نشان کرد؛ در گروه خیلی سختی قرار گرفتیم و به اعتقاد کارشناس‌ها گروه مرگ است. اما ما شروع خوبی را در جام باشگاه‌های آسیا داشتیم.

امیدوارم عملکرد خوب بازیکنان تیم هندبال نیروی زمینی تا آخرین بازی مرحله گروهی ادامه داشته باشد. و فردا با تفکرات کادر فنی و تلاش بازیکنان بتوانیم یک نمایش خوبی مقابل تیم الکویت کویت داشته باشیم. تیمی که سابقه قهرمانی در این رقابت ها را درکارنامه دارد و با جذب بازیکنان اروپایی آمده تا یکبار دیگر کاپ قهرمانی را به خانه ببرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا