اخبار

مدیرعامل: کمبود بازیکن مهمترین مشکل تیم فوتبال سردار بوکان است

مدیرعامل: کمبود بازیکن مهمترین مشکل تیم فوتبال سردار بوکان استناصر کاکه‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم سردار بوکان در بدترین شرایط فوتبالی خود قرار دارد و کمبود بازیکن این تیم را با مشکلات فراوانی روبرو ساخته است به طوری که در بازی اخیر با شهدای بابلسر، بازیکن ذخیره در روی نیمکت نداشتیم.
وی افزود: در شرایط فعلی ما توانستیم فقط تعدادی بازیکن بزرگسال با ۲ بازیکن سهمیه جوانان را مقابل شهدای بابلسر به زمین بفرستیم که این امر علاوه بر مشکلات مالی به مشکلات فنی تیم نیز افزوده است.
مدیرعامل باشگاه فوتبال سردار بوکان با بیان اینکه در تلاش هستیم که سهمیه این تیم را در لیگ دسته ۲ کشور حفظ کنیم، اضافه کرد: در همه بازی‌های پیش روی باقی مانده لیگ دسته ۲ باید حضور پیدا کنیم و نتایج لازم و مطلوب را در دیگر بازی های لیگ کسب کنیم درغیراینصورت امکان سقوط به دسته پایین‌تر وجود دارد.
تیم فوتبال سردار بوکان نخستین بازی در ایام کرونا را با تیم شهدای بابلسر روز گذشته در ارومیه برگزار کرد که در پایان، ۲ تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
سردار بوکان با این تساوی و انجام ۲۲ بازی با ۶ برد، هشت باخت و هشت مساوی و کسب ۲۶ امتیاز هم اکنون در رده دهم جدول مسابقات قرار دارد.
لیگ فوتبال دسته ۲ باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است.
تیم سردار بوکان امسال پنجمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته ۲ کشور تجربه می‌کند؛ این تیم در این فصل با تیم‌های پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکای تالش، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی‌حفاری اهواز، رزکان کرج نفت و گاز گچساران و دارایی بندرگز در گروه دوم قرار دارد.
تیم سردار بوکان هفته آینده به مصاف تیم قعر جدولی بعثت کرمانشاه می‌رود که در صورتی که بتواند امتیاز کامل این بازی را بگیرد در جدول گروه خود باقی می‌ماند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا