اخبار

مدیرعامل تراکتور: با پنج بازیکن جدید قرارداد خواهیم بست

مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به عقد قرارداد با دومین بازیکن برای فصل جدید افزود: در چند روز آینده با پنج بازیکن جدید که اسامی شان از سوی سرمربی تیم اعلام شده، قرارداد خواهیم بست.

جمشید نظمی روز جمعه در یک گفت و گوی رسانه به امضای قرارداد با عبدالله ناصری اشاره کرد و افزود: بنا به برنامه‌ریزی قبلی، مذاکره نهایی و عقد قرارداد با بازیکنان مدنظر کادرفنی را در دستور کار داریم و در چند روز آینده با آنها قرارداد امضا خواهیم کرد.

وی در مورد آخرین وضعیت اکبر ایمانی نیز عنوان کرد: این بازیکن با باشگاه قرارداد دارد و باید به این امر پایبند باشد و غیر از این هیچ تصمیمی در رابطه با ایشان اتخاذ نشده است.

نظمی با بیان اینکه همان طور که بازیکنانی نظیر اخباری و نریمان جهان و غیره طبق اصول حرفه‌ای به قرارداد خود متعهد هستند، تاکید کرد: همه باید در این راستا حرکت کنند و طبق قراردادی که با باشگاه تراکتور دارند عمل کرده و پایپند باشند.

وی همچنین از رفع سوء تفاهمات پیش آمده در رابطه با محمد عباس‌زاده اظهار کرد: خوشبختانه مسایل موجود حل شده و وی بزودی در تمرینات تیم شرکت خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور مقابله با بازیکن و مربی سالاری را اصل اساسی در باشگاه تراکتور عنوان کرده و یادآور شد: همانطور که پیش از این نیز تاکید شده تراکتور فقط یک سالار دارد آن هم هواداران هستند و غیر از این هیچ کس نمی‌تواند خود را بالاتر از باشگاه ببیند و ما هم به هیچ عنوان تحت تاثیر جوسازی‌ها قرار نمی‌گیریم و مجدانه پیگیر منافع باشگاه هستیم.

وی در مورد آخرین وضعیت پنجره نقل و انتقالات نیز اظهار کرد: طبق آخرین مذاکرات مقرر گردید که وکیل آقای استوکس طی روزهای آتی در ترکیه حضور یابد تا ضمن پرداخت مبلغ مورد نظر، صورتجلسه تسویه حساب با وی را به فیفا ارسال کنیم تا نسبت به باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه اقدام شود.

نظمی عنوان کرد: از هواداران عاجزانه تقاضا داریم که در این راستا پشت باشگاه باشند تا منافع باشگاه زیر سایه نام افراد پایمال نشود.

به گزارش باش خبر وبه نقل از ایرنا، شامگاه پنجشنبه خبر استعفای کمالوند در شبکه های مجازی انتشار یافته بود که باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور این خبر را تکذیب کرده و عنوان کرد: برخلاف شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر استعفای فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال تراکتور و باشگاه بر تداوم همکاری تاکید دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا