اخبار

مدیران دستگاه‌های اجرایی در اعتمادسازی مردم تلاش کنند

مدیران دستگاه‌های اجرایی در اعتمادسازی مردم تلاش کنندمنوچهر حبیبی روز پنجشنبه در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی که در دو حوزه حجاب و عفاف و حقوق شهروندی در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد ، با بیان اینکه امروز بیش از گذشته باید برای جلب رضایت مردم ، اعتماد ملی و سرمایه اجتماعی تلاش کرد، افزود : رعایت حقوق شهروندی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی در جلب اعتماد ملی و رضایت مردم می‌تواند مثمر ثمر باشد.

وی اظهار داشت: همه برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌ها باید به ارائه خدمت بیشتر به مردم ختم شود و باید تلاش کرد تا شهروندان در آسایش و رفاه بیشتر باشند.

این مسوول با بیان اینکه توجه نکردن به مبحث توسعه اجتماعی و فرهنگی ، جامعه را دچار برخی آسیب‌ها و مشکلات می‌کند، تاکید کرد: می‌طلبد با یک برنامه‌ریزی منسجم ، مدون و با استفاده از روش‌ها  و ابزارهای مختلف در این زمینه گام برداریم چرا که غفلت از این امر مهم به بحران‌های اجتماعی منجر خواهد شد.

حبیبی با بیان اینکه رعایت حقوق شهروندی یک مطالبه عمومی است ،خاطرنشان کرد: مسوولان باید تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع بکار ببرند.

وی بر لزوم ضرورت تلاش مدیران ستادی برای صیانت از حقوق شهروندی تاکید کرد و افزود : یکی از مصادیق حقوق شهروندی این است که مدیران به مصداق حرف‌هایی که می‌زنند، عمل کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین ادامه داد: تامین حقوق شهروندی با پشت میز نشینی محقق نمی‌شود بلکه مدیران باید در متن جامعه و بین مردم حضور پیدا کنند و از نزدیک با مسائل و دغدغه‌های مردم آشنا شوند.

حبیبی با اشاره به شرایط پیش آمده و شیوع بیماری کرونا افزود: برای حفظ حرمت شهروندان و رعایت فاصله اجتماعی مانع مراجعه حضوری مردم به دستگاه‌ها شده و به صورت الکترونیک به شهروندان خدمات ارائه دهیم .

وی در خصوص برگزاری برنامه‌های عفاف و حجاب افزود: برنامه‌های هفته عفاف و حجاب باید به‌صورت مجازی و بدور از هر گونه تجمع و همایش برگزار شود .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا