خبر/ گزارش

محمدحسین پور بر لزوم بررسی سوابق اجرایی سرمایه‌گذار تأکید کرد

محمدحسن پور به انتقاد از عدم وجود پارکینگ در مجتمع تجاری شوراسنتر پرداخت. وی همچنین بر مخالفت خود با هرگونه تغییر کاربری در پروژه سام پلازا و لزوم بررسی سوابق اجرایی سرمایه‌گذاران تأکید کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل، سجاد محمدحسن پور، در جلسه رسمی شورای شهر ضمن تقدیر از #شهردار و مسئولان استانی به خاطر ساماندهی وانت بارهای میوه‌فروش، بر لزوم توجه به #سوابق_اجرایی_سرمایه‌گذار در پروژه‌های مشارکتی تأکید کرد. وی با اشاره به پروژه تجاری مسکونی «سام پلازا» در مجاورت شوراسنتر، گفت: “سابقه این سرمایه‌گذار در دوره‌های قبلی کاملاً شفاف و به نوعی منفی است و لازم است در واگذاری پروژه‌ها، سوابق اجرایی را مورد بررسی قرار دهیم.”

محمدحسن پور همچنین به انتقاد از عدم وجود پارکینگ در مجتمع تجاری #شوراسنتر پرداخت و افزود: “حذف پارکینگ و تغییر کاربری زیرزمین این مجتمع باعث نارضایتی اهالی و ترافیک در خیابان شده است. نباید دوباره این موضوع را تکرار کنیم.”

وی با اشاره به اینکه سازه اولیه پروژه #سام_پلازا بدون قرارداد بوده، تصریح کرد: “با هرگونه تغییر کاربری مخالف هستم، چرا که تغییر ارتفاع سازه و طرح جدید مغایر با سازه‌ای است که هم اکنون بدون هیچ قراردادی ساخته شده است.”

نایب رئیس شورای شهر اردبیل همچنین با اعلام مخالفت خود با لایحه توافق در ضلع جنوبی #شورابیل، بیان کرد: “با هرگونه تغییر کاربری در محدوده شورابیل مخالفم. نباید #کاربری_زراعی به #مسکونی بلندمرتبه تبدیل شود، زیرا ماهیت شورابیل کم‌کم عوض شده و این مصوبات به نفع شهر نخواهد بود. باید تلاش کنیم تنها ضلع باقی‌مانده شورابیل را به #کاربری_جنگلی تبدیل کنیم.”

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا