محدودیت خدمات شعبه کارگشایی بانک ملی زنجان رفع شد
محدودیت خدمات شعبه کارگشایی بانک ملی زنجان رفع شدسیداحمد طاهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مطالب منتشر شده در فضای مجازی در خصوص تعطیلی شعبه کارگشایی بانک ملیِ اداره امور شعب استان زنجان شایعه است و این شعبه پس از رفع مشکل ایجاد شده هم اکنون آماده خدمترسانی به مردم استان است.
وی ضمن عذرخواهی از مردم استان زنجان بابت بروز این اختلال، خاطرنشان کرد: تمام فعالیت شعبههای بانک ملی استان و همچنین شعبه کارگشایی با قدرت تمام در حال انجام بوده و مردم به اخبار خارج از منبع رسمی توجه نکنند.
طاهری افزود: مشتریان و مراجعان میتوانند پاسخ سوالات احتمالی خود را از سرپرستی این بانک در استان پیگیری نمایند.
وی ابراز کرد: امیدواریم با تلاش بیوقفه و شبانهروزی تمام همکاران بانک ملی استان پس از این شاهد چنین پیشامدهایی نباشیم و با افزایش توان و ظرفیتهای موجود بتوانیم با کیفیت و سرعت عمل مضاعف به مشتریان بانک ملی استان ارائه خدمات کنیم.
مدیر امور شعب بانک ملی استان زنجان با اشاره به عملکرد شاخص این بانک در سال گذشته، گفت: بانک ملی ایران با پرداخت سه هزارو ۳۷۴ فقره تسهیلات ازدواج به ارزش یک هزار و ۱۰۷ میلیارد ریال، یاریگر سیاستهای حمایتی ازدواج جوانان بود.
وی اظهار داشت: بانک ملی استان زنجان در سال ۹۸ با پرداخت بیشترین تعداد و مبلغ تسهیلات در رتبه اول بین بانکهای استان قرار گرفته است.
طاهری خاطرنشان کرد: هدیه ۲ میلیارد ریال به انجمن خیریه مهرانه زنجان و پیوستن کارکنان بانک ملی استان به پویش کمک مومنانه با پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال از دیگر عملکردهای شاخص این بانک در حوزه مسؤولیتهای اجتماعی است.
وی افزود: راهاندازی رایگان رمز یکبارمصرف برای مشتریان، ارتباط تلفنی مدیران ارشد بانک با مردم به مناسبت هفته دولت، تاکید بانک ملی ایران بر استفاده از خدمات غیرحضوری برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ارتباط ویژه زائران اربعین به صورت رایگان و بدون نیاز به اینترنت، اعطای تسهیلات به شرکتهای تولید مواد شوینده و ضدعفونیکننده در جهت مبارزه با بیماری کرونا، اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید، مزایده املاک مازاد و پذیرهنویسی واحدهای سرمایهگذاری ETF بخش دیگری از اقدامات بانک ملی در سال گذشته بود.