اخبار

محدودیت تردد شبانه در تبریز تداوم دارد

 

علیار راستگو روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: بر این اساس تردد خودروها از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد در این شهر ممنوع است.
وی خاطرنشان کرد: با همراهی خوب مردم و اصناف بعد از ۱۵ روز اعمال محدودیت ها اکنون شهرستان های اسکو، چاراویماق، ورزقان، هوراند و خداآفرین در وضعیت زرد و مابقی شهرستان ها در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه محدودیت ها در تمام شهرهای زرد و نارنجی بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه خواهد یافت، افزود: از امروز در شهرهای نارنجی استان گروه های شغلی ۱ و ۲ و در شهرهای زرد استان گروه های ۱، ۲ و ۳ اجازه فعالیت دارند.
جانشین ستاد استانی مقابله با کرونای آذربایجان شرقی گفت: در شهرستان ها با وضعیت نارنجی ادارات با یک دوم کارکنان خود فعالیت خواهند داشت.
وی با اشاره به ممنوعیت تردد خودرویی نیز گفت: ورود خودروهای پلاک بومی شهرهای نارنجی به دیگر شهرستان ها و همچنین ورود خوردهای پلاک غیر بومی به شهرهای نارنجی ممنوع بوده و جریمه آن ۵۰۰ هزار تومان است.
راستگو تاکید کرد: محدودیت‌ها در همه آرامستان‌ها در سطح استان، تمامی بوستان ها، تفرجگاه ها و مراکز تفریحی ادامه خواهد داشت.
جانشین ستاد استانی مقابله با کرونای آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز و سپاه ، اظهار کرد: هماهنگی های لازم برای اجرای این طرح در تمام شهرستان ها انجام شده است و این طرح به صورت خانه محور و محله محور در سطح استان اجرا می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا