اخبار

مجموعه مدرسه بشر دوستی در قزوین ساخته می‌شود

مجموعه مدرسه بشر دوستی در قزوین ساخته می‌شودنادر میرزایی در رابطه با ساخت این مجموعه اظهار داشت: حوزه دانش‌آموزی معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین با توجه به اهمیت نگرش رفتارهای مهربانانه و بشردوستانه در بین دانش آموزان، اقدام به طراحی، ساخت و تدوین مجموعه تصویری مدرسه بشردوستی کرده است. 
وی با بیان اینکه مجموعه مدرسه بشر دوستی در فضای مجازی توزیع و منتشر خواهد شد، افزود: این مجموعه در واقع سیمای دانش‌آموزان بشر دوست را به نمایش می‌گذارد و رویکرد آن در میان گذاشتن اهداف جمعیت هلال احمر و نوع نگرش مهربانانه و رفتارهای بشردوستانه است.
میرزایی با اشاره به اینکه در این مدرسه و در هر برنامه، مباحث در قالب‌های مختلف علمی، هنری و ادبی و به صورت خلاق مطرح می‌شود، ادامه داد: آموزش کمک‌های اولیه، آشنایی با مفاهیم بشردوستی، تمرین و مشق رفتارهای مهربانانه، توجه به مفاهیم عمیق‌تر از رفتارهای مهربانانه در جامعه و جلب توجه بچه‌ها به کلماتی مانند صلح و بشر دوستی و بررسی لایه‌های درونی‌تر آن، از جمله مباحثی است که مورد توجه قرار می‌گیرد.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآور شد: این مجموعه از یک سو تقویت روحیه نوع‌ دوستی و رفتارهای مهربانانه در بین دانش‌آموزان را به تصویر می‌کشد و از سوی دیگر تفاهم، همکاری، برقراری دوستی و ترویج صلح را برای آنها به نمایش خواهد گذاشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا