اخبارتبریز-1

مبلمان شهری داریم نه المان شهری/ با تعصب به آذربایجان‌شرقی، کار کردم

جلسه امروز شورای شهر تبریز با تقدیر از دو مسئول سابق در استان، بررسی ساماندهی المان‌های شهری و دیگر دستور جلسات به پایان رسید.

جلسه امروز شورای شهر تبریز با تقدیر از جواد رحمتی، معاون سابق استاندار و اکبر عیسی زاده نماینده سابق وزارت امور خارجه در شمالغرب آغاز شد. جواد رحمتی، معاون عمرانی سابق استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در تمام این سالها خدمتگزاری کوچک برای مردم و انقلاب بودم و تمامی تلاشمان را برای انجام درست امور انجام دادیم.

وی با بیان اینک همه ما تفکر سیاسی خاص خودمان را داریم، گفت: با این وجود تلاش کردم هیچ وقت کوچکترین تفکرات سیاسی خودم را در کار دخالت ندهم و پست و مقام هم برایم مهم نبود.

معاون عمرانی سابق استاندار ادامه داد: من در تمامی دولت‌ها خدمت کرده‌ام اگرچه بعضا تفکر سیاسی متفاوتی داشتم اما با تعصب خاصی که به آذربایجان شرقی دارم، تلاش کردم صادقانه خدمت کنم.

وی با بیان اینکه امیدوارم اعضای شورا بتوانند به آذربایجان‌شرقی خدمت کنند، ابرازداشت: امیدوارم تمامی مسئولین باتمامی قدرت و خلوص نیت به نظام جمهوری اسلامی خدمت کنند و نتیجه این تلاش و عمل رضایت مندی مردم باشد.

رحمتی خاطرنشان کرد: تبعیض چیزی که مردم را آزار می‌دهد و باید با عملکردمان این تبعیض را از بین ببریم.

چیزی به عنوان المان شهری نداریم

دستور جلسه دوم بررسی طرح آیین نامه ساماندهی، سیاستگذاری و نظارت بر المان‌های شهری شهرداری تبریز بود که غلامرضا احمدی در این خصوص گفت: جلسات متعدد با کارشناسان سازمان سیما و منظر برگزار شده و برای شیوه نامه این طرح زحمات زیادی کشیده شده است.

فریدون بابایی اقدم هم با بیان اینکه چیزی به نام المان شهری نداریم، گفت: چیزی که در شهر وجود دارد مبلمان شهری است و نمی‌دانم این طرح که تحت عنوان المان شهری آمده چه منظوری دارد.

وی ادامه داد: اگر این موضوع در قالب طرح آمده باید در چارچوبی باشد که جامعیت داشته باشد و تنها سازماندهی المان نمی‌شود.

در نهایت فرصت داده شد تا اعضا نظرات و پیشنهادات خود در خصوص این موضوع را به کمیسیون مربوط منعکس کرده و این طرح مجددا در هفته‌های آتی در صحن شورا بررسی شود.

دستور جلسه بعدی بررسی نامه شهردار تبریز در خصوص انتخاب یک نفر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز جهت عضویت در کمیسیون ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یک قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها بود که با رای اکثریت اعضای شورا فریدون بابایی اقدم عضو کمیسیون ماده ۷ انتخاب شد.

دستور چهارم جلسه بررسی اساسنامه کشتارگاه بود که از دستور جلسه خارج و به هفته آتی موکول شد. این لایحه به منظور بیشتر به کمیسیون‌های خدمات شهری و تحقیق و حقوقی ارجاع داده شد.//اناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا