اخبار

مانور انتخاباتی شیرازدا برگزار اولونی

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز از برگزاری مانور انتخابات الکترونیک در این کلانشهر خبر داد.

زندگی ما انسان‌ها پیوسته با انتخاب همراه است، این انتخاب‌ها می‌تواند جنبه فردی داشته باشد یا اجتماعی اما ناگفته پیدا است که انتخاب‌هایی که جنبه اجتماعی دارد از اهمیت بیشتری برخوردار است.
شرکت در انتخابات به هر نوع و در هر سطحی که باشد هم به فرد احساس تعلق خاطر داشتن به یک جامعه را می‌دهد و هم بسیار سرنوشت‌ساز و مهم است چرا که آینده چند سال یک جامعه را رقم می‌زند.
خردادماه امسال نیز دو انتخابات مهم در کشور ما بناست که برگزار شود، یکی انتخاب رئیس‌ جمهور که در سطح کلان و ملی است و دیگری انتخابات شورای شهر و روستا که جامعه کوچک‌تری را در بر می‌گیرد اما اهمیتش انکاناپذیر است.
نقش و مشارکت مردم در انتخابات بر کسی پوشیده نیست قطعا هر اندازه مشارکت بیشتر باشد نشان از جامعه توانمند و موثر است. در همین راستا انتخابات شوراهای شهر به عنوان یکی از نهادهای تاثیرگذار در امر مدیریت شهری از اهمیت بیشتری برخوردار است.
هر اندازه مشارکت مردم در این موضوع بیشتر باشد، مطالبه‌گری و حق‌خواهی مردم پس از برگزاری شوراها نیز بیشتر خواهد شد و مدیریت شهری با سامان و نظم بیشتر همراه است. نقش رسانه‌ها در افزایش این مشارکت و ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات نقشی انکارناپذیر است و البته تاثیری دو سویه دارد.مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار می‌شود
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا