اخبارتبریز-1

ماموران پلیس امانتدار تبریزی کیف حاوی طلا را به صاحبش برگرداندند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز، از صحت عمل ماموران وظيفه شناس كلانتري16 "محققی " در شهرستان تبریز در برگرداندن کیف زنانه حاوی 45 گرم و 750 سوت طلا خبر داد.

ماموران پلیس امانتدار تبریزی کیف حاوی طلا را به صاحبش برگرداندند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز، از صحت عمل ماموران وظيفه شناس كلانتري16 “محققی ” در شهرستان تبریز در برگرداندن کیف زنانه حاوی 45 گرم و 750 سوت طلا خبر داد.

به گزارش باش خبر به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “رمضان الهوردیان” گفت: 2 نفر از #ماموران كلانتري16 “محققی” در شهرستان “تبریز” در حين گشت زنی در سطح حوزه، يک #کیف زنانه حاوی 45 گرم  و 750سوت #طلا به صورت بلاصاحب كشف كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز افزود: اين مأموران وظيفه شناس در اقدامی #خداپسندانه و #ارزشمند و در كمال صحت عمل، با همکاری مسئولان یگان، مالک کیف را شناسایي و با تنظيم صورتجلسه آن را به وي تحويل دادند.
وي افزود: صحت عمل ماموران در تحویل  کیف حاوی طلا، #خوشحالي و رضايتمندي صاحب آن را به دنبال داشت.
سرهنگ الهوردیان در پایان با بيان اينكه صداقت و امانتداري در مسائل مادي و معنوي و ترويج اين فرهنگ در آحاد جامعه امري ضروري است، عنوان کرد: به منظور ترويج فرهنگ خودکنترلي، ارتقاء صحت عمل و ارج نهادن به اين عمل خداپسندانه و الگوسازي رفتارهاي #شايسته، از اين امانت داران #تقدير مي شود/انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا