اخبار

ماشین مدل ۹۹ طعم پیروزی را می‌چشد؟

ماشین سازی در حالی میهمان سایپا خواهد بود که به شدت برای کسب اولین پیروزی در بازی های این فصل لحظه شماری می‌کند.

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس فردا جمعه با برگزاری دیدار دو تیم سایپا و ماشین سازی پیگیری خواهد شد. سایپا با کسب یک برد، ۴ تساوی و یک باخت با ۷ امتیاز در رده یازدهم و ماشین سازی با کسب یک‌ تساوی و ۵ باخت با یک امتیاز قعرنشین جدول رده بندی است.

این دوتیم تاکنون ۱۰ بار در مسابقات لیگ برتر در مقابل هم قرار گرفته اند که ۳ برد سهم ماشین سازی، ۲ برد سهم سایپا و ۵ بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

سبزقبایان تبریزی که با داعیه‌ی جوانگرایی پای به کارزار مسابقات لیگ برتر قرار دادند، با هدایت سرمربی جوان خود بدترین نتایج ممکن را کسب کردند که برایند آن نتایج استعفای بی چون و چرای بیاتلو بود که مورد قبول هیأت مدیره باشگاه نیز قرار گرفت.

ماشین مدل ۹۹ هیچ نام و نشانی از آن تیم هجومی تحت هدایت رسول خطیبی ندارد. تیمی که به معنای واقعی گربه سیاه تیم های بزرگ شده بود و به سختی شکست می‌خورد اما امسال ماشین به زنگ تفریح سایر تیم ها تبدیل شده است و بدون کمترین ایجاد مزاحمت بر رقیبان ، یکی پس از دیگری از آنها شکست می‌خورد.

با سابقه ترین تیم تبریزی آنچنان در قعر جدول رده بندی خیمه زده است که اخباری، سرمربی موقت تیم برای رهایی از این شرایط کار بسیار سختی در پیش دارد.

اخباری که معتقد بود تیمش در دربی تبریز مستحق شکست نبوده و حداقل باید یک امتیاز آن دیدار را کسب می‌کرد، می بایست برای نجات ماشین سازی از این شرایط و کسب اولین پیروزی که تا این لحظه دور از دسترس بوده است، به آب و آتش بزند

گفتنی است این دیدار فردا جمعه از ساعت ۱۵ با قضاوت اشکان خورشیدی، با کمک داوری محمد راهی و علی احمدی برگزار خواهد شد که سعید لهراسبی نیز بعنوان داور چهارم حاضر خواهد بود.ایسنا

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا