اخبار

قهرمانی مشترک گروه ۱۱ توپخانه و هوانیروز در رقابت‌های سه‌گانه ارتش

فرمانده پادگان امام رضا(ع) مراغه گفت: رقابت‌های ورزشی سه‌گانه ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت تیمی و انفرادی برگزار شد و بخش تیمی آن با قهرمانی مشترک «گروه ۱۱ توپخانه» و «هوانیروز» در این شهرستان به پایان رسید.

سرهنگ حاتم سیفی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در این رقابت‌ها که با شرکت هشت تیم طی روز جاری در فضای باز پارک «یادگاران» مراغه برگزار شد، تیم‌های تیپ ۶۵ نزاجا و قرارگاه شمالغرب نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

قهرمانی مشترک گروه ۱۱ توپخانه و هوانیروز در رقابت‌های سه‌گانه ارتش

وی اضافه کرد: در بخش انفرادی این رقابت‌ها نیز محمدرضا عباسی از تیپ ۶۵ نزاجا مدال طلا گرفت، مهدی بهرامی‌پور از گروه ۱۱ توپخانه صاحب گردن‌آویز نقره شد و بابک زرگرزاده از هوانیروز به مدال برنز رقابت‌ها دست یافت.

فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه اظهار داشت: این دوره از مسابقات سه‌گانه ارتش امروز در رشته‌های شنا، دوچرخه سواری و دو و میدانی برگزار شد و ۵۰ ورزشکار و مربی از یگان‌های نمونه ارتش جمهوری اسلامی ایران در آن شرکت کردند.

سرهنگ سیفی در آیین افتتاحیه این رقابت‌ها نیز هدف از برگزاری آن را افزایش توان و آمادگی ورزشکاران ارتش جمهوری اسلامی برای حضور در رقابت‌های ملی و بین‌المللی عنوان کرده بود.

مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی قرار دارد و پادگان قدیمی این شهر همواره در رشد و بالندگی آن نقش اساسی داشته است.//ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا