اخبار

قطعی سه روزه گاز و تلفن صدای اهالی شهرک شهریار هشترود را درآورد

اهالی شهرک شهریار هشترود با تجمع در خیابان ورودی این شهرک از وضعیت نا به سامان موجود و قطعی سه روزه گاز و تلفن، گلایه کردند.

یکی از اهالی شهرک شهریار در گفت‌وگو با خبرنگارخاطرنشان کرد: سه روز است که این شهرک به علت حفاری، گاز و تلفن ندارد و از علمک‌های گاز، آب بیرون می‌آید.

یکی دیگر از اهالی این شهرک نیز گفت: متاسفانه پیگیری‌های ما با مسئولان و ادارات مربوطه به نتیجه نرسیده و ما مجبور شده‌ایم تا با رسانه‌ها تماس بگیریم تا مسئولان متولی، مجبور به رفع مشکلات موجود شوند.

وی با کنایه به وضعیت موجود، اظهار کرد: وضعیت شهرک شهریار، گل بود به سبزه نیز آراسته شد؛ چندین سال است که این شهرک با بی مهری شهرداری مواجه شده و تنها ورودی این شهرک به حال خود رها شده است.

وی ادامه داد: از سه روز پیش، مشکلات قطعی گاز و تلفن به سایر مشکلات این شهرک اضافه شده و تا به حال رفع نشده است.

یکی دیگر از اهالی شهرک شهریار نیز به خبرنگار ایسنا، گفت: متاسفانه ما از حقوق اولیه شهروندی در این شهرک بی بهره هستیم و چندین سال است که شهرداری نسبت به جمع آوری نخاله‌های موجود در ورودی شهرک اقدامی نکرده است.

وی افزود: غیر از اداره آب و فاضلاب، هیچ اداره خدمات رسانی نسبت به انجام وظایف خود در این شهرک، عمل نکرده و اقدامات مناسبی انجام نداده است.

وی یادآور شد: ما باید تا چه زمانی برای احقاق حقوق اولیه خود، خواهش و تمنای عاجزانه داشته باشیم؟ آیا ما در این شهر زندگی نمی‌کنیم و عوارض نمی‌دهیم که اینطور مورد بی تفاوتی قرار گرفته‌ایم؟

رئیس اداره گاز هشترود در این راستا در گفت‌وگو با ایسنا، خاطر نشان کرد: مشکلات فنی به وجود آمده در شهرک شهریار به علت خاکبرداری محل احداث ساختمان بوده است و پرسنل اداره گاز از اولین ساعات قطعی، با حضور در محل حادثه نسبت به رفع مشکل اقدام کرده اند.

حسین سلطانپور اظهار کرد: با توجه به کمبود وسایل تعمیراتی در اداره گاز هشترود، کار تعمیراتی با تاخیر روبرو شده است اما امیدوارم در ساعات آینده مشکل قطعی گاز حل شود.

، مشکلات شهرک شهریار چندین سال است که تمامی ندارد و مردم خواهان رسیدگی بیشتر به این شهرک پر جمعیت هستند.

//ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا