اخبار

قزوین به قطب مهارت آموزی در فضای مجازی تبدیل می‌شود

قزوین به قطب مهارت آموزی در فضای مجازی تبدیل می‌شودمدیرکل آموزش فنی و حرفه ای قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: این دپارتمان به مناسبت هفته ملی مهارت در مرکز آموزش های پیشرفته مهارتی محمدیه راه اندازی می شود.
محسن مددی افزود: وقتی از فنی و حرفه ای صحبت می شود بسیاری از افراد رشته های سخت و کارگاهی مانند جوشکاری، مکانیکی و از این قبیل رشته ها در ذهن شان متبادر می شود در حالی که آموزش های مهارتی شامل چند صد رشته و حرفه می شود و محدود به چند حرفه سخت و سنگین نیست.
وی اظهار داشت: بسیاری از آموزش های مهارتی در سطوح مختلف از طریق فضای مجازی قابلیت ارایه را دارند و تلاش داریم تا با تولید محتوای آموزشی مناسب امکان برگزاری دوره های برخط (آنلاین) و اینترنتی را برای متقاضیان در رشته هایی که نیاز چندانی به برگزاری دوره های حضوری آموزشی ندارند را فراهم کنیم.
این مسوول گفت: کرونا با وجود همه خسارات قابل توجه خود امکان خوبی را برای تقویت و توسعه آموزش ها در بستر فضای مجازی و اینترنت را ایجاد کرد که باید از این فضا به خوبی استفاده کنیم.
مددی افزود: می توان آموزش های برخی رشته ها در فضای مجازی دنبال کرد و با برگزاری آزمون های حضوری، گواهینامه شرکت در دوره ها و قبولی در آزمون را به متقاضیان ارایه کرد.
۳۱ تیر تا ۶ مرداد به عنوان هفته ملی مهارت نام گذاری شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا