اخبار

قرعه تراکتور خوب است/ نارضایتی کریمی؟ ایشان راضی هستند!

به گزارش باش خبر وبه نقل آناج، کاظم محمودی در خصوص قرعه تیم تراکتور در لیگ بیست‌ویکم اظهار داشت: به نظرم قرعه خوبی است و امیدوارم که فصل را با موفقیت شروع کنیم.

وی تأکید کرد: تراکتور جزو تیم‌هایی است که در چند سال گذشته شایستگی قهرمانی را داشته است. فکر می‌کنم امسال بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم. ما مشکلاتی داریم که یکی یکی برطرف خواهیم کرد. امیدوارم حضور هواداران‌مان در ورزشگاه نیز به ما کمک کند.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور در واکنش به مصاحبه امروز فیروز کریمی‌که عنوان کرده است از نقل‌وانتقالات تیمش راضی نیست، گفت: آقای کریمی‌از بهترین مربیان لیگ برتر هستند که قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارند. باشگاه تا جایی که بتواند نفرات مدنظر ایشان را جذب خواهد کرد. فکر نمی‌کنم آقای کریمی‌ناراضی باشند و حتما راضی هستند!

محمودی با بیان اینکه تغییرات زیادی داشتیم، افزود: ما بازیکنان جوانی را به خدمت گرفتیم که ان‌شاءالله بتوانند خودشان را نشان بدهند. ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را داریم و امیدوارم موفق عمل کنیم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد مالکیت تراکتور اعلام کرد: تراکتور صد درصد با زنوزی ادامه می‌دهد و مشکلات حل خواهد شد. تیم‌های پرطرفدار بدون طرفداران‌شان هیچ موقعیتی ندارند و مطمئناً از یار دوازدهم خود بیشترین استفاده را خواهیم کرد و با حمایت آن‌ها تیم خوبی را روانه مسابقات می‌کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا