اخبار

قربانی با حیثیت ماشین‌سازی بازی کرد/ او باید پاسخگو باشد

سیدمحمد علوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی  درباره شرایط نگران کننده تیم ماشین‌سازی اظهار داشت: وقتی آقای قربانی می‌گویند پنجره باز نمی‌شود چه می‌توانم بگویم. متاسفانه ایشان به وعده‌های خود عمل نکردند و الان باید پاسخگو باشند. مگر نگفته بودند که تیم قدرتمندی می‌بندند تا به لیگ برتر برگردد، پس چه شد؟

وی گفت: قرار بود مالک باشگاه مطالبات یکی از بازیکنان خارجی را تسویه کند تا پنجره باز شود. باید شفاف‌سازی شود که چرا این بدهی تا الان پرداخت نشده است. در حال حاضر مسئول این شرایط آقای قربانی است و ما نمی‌توانیم یقه کس دیگری را بگیریم.

پیشکسوت تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با ابراز تاسف از وضعیت کنونی این تیم خاطرنشان کرد: آقای قربانی حدود ۵، ۶ ماه است که مالکیت باشگاه را بر عهده دارند. او در این مدت با وعده‌های توخالی و پوچ با احساسات پاک هواداران و پیشکسوتان و نیز حیثیت ماشین‌سازی بازی و به قدمت ۵۳ ساله باشگاه خدشه وارد کرده‌ است.

علوی در واکنش به خبر مدیرکل ورزش و جوانان استان که اعلام کرده باشگاه ماشین‌سازی دو متقاضی دارد و به احتمال زیاد با سلب مالکیت واگذار خواهد شد، بیان داشت: در این مورد متولیان ورزش استان تصمیم می‌گیرند و امیدوارم هر راهکاری که اتخاذ می‌شود به صلاح ماشین‌سازی باشد.

وی تأکید کرد: اگر تصمیم بر تغییر مالکیت باشگاه است، باید به فردی سپرده شود که از لحاظ مالی بتواند از ماشین‌سازی حمایت کرده و دوباره این تیم را احیاء کند. قطعاً ادامه این شرایط خیلی سخت است و به ضرر ماشین‌سازی تمام خواهد شد.//اناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا