اخبارتبریز-1

قرارگاه مسکن حاشیه‌نشینی تبریز راه اندازی می‌شود

یعقوب هوشیار روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه چهار تبریز اظهار کرد: همراهی معاون فنی و عمرانی استاندار با شهرداری تبریز در حوزه مسکن حاشیه‌نشینان جای قدردانی دارند و تلاش داریم از هفته آینده قرارگاه مسکن حاشیه‌نشینی را عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از سوی معاونت‌های شهرداری اعلام کرد: بخش‌های مختلفی از مدیریت شهری شامل معاونت‌های تخصصی در حوزه شهرسازی، عمرانی، مالی و خدماتی پیش از این جلسه، جلسات مختلفی در منطقه برگزار می‌کنند و تلاش داریم با احصای مشکلات منطقه و دعوت از دیگر نهادهای خدمت‌رسان شهری و درگیر با پروژه‌ها، نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

هوشیار خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی مدیریت شهری، حضور در یکی از مناطق دهگانه شهرداری در روزهای پنج‌شنبه و پیگیری پروژه‌های عمرانی و مشکلات منطقه با حضور استاندار و مدیران کل ادارات است که با یک همگرایی سریع به نفع مردم، مشکلات و مسائل پروژه‌های عمرانی حل شود.

قرار خدمت برنامه ویژه مدیریت شهری تبریز برای حضور در مناطق دهگانه تبریز و احصای مشکلات و بررسی و رفع آنها با حضور استاندار و مدیران کل ادارات و دستگاه‌های خدمت‌رسان شهری است که امروز دومین قرار خدمت در شهرداری منطقه ۴ تبریز در حال اجرا است.

در کلان شهر تبریز ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار بافت حاشیه نشین وجود دارد که جمعیتی در حدود ۴۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است.//ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا