اخبار

قدرت‌های مستکبر جهان در حال احتضارند/ پیروزی ملت ایران قطعی است

سرلشکر سلامی گفت: امروز ما دیگر یک آمریکای خطرناک نمی‌بینیم بلکه یک آمریکای شکست خورده و فراری و افسرده را شاهد هستیم و صدای این قدرت‌ها در حال احتضار است.

به گزارش باش خبر وبه نقل از آناج، سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌عصر امروز یکشنبه، با حضور در همایش اقتدار عاشورایی سپاه ناحیه تبریز با بیان اینکه جاودانگی اسلام به برکت حضور زنان و مردانی است که در موقعیت‌های سخت و خطیر برای دفاع از حریم اسلام در صحنه حضور پیدا میکنند، اظهار داشت: امروز وقتی صحنه رویارویی اسلام و کفر را می‌بینیم، نصرت و پیروزی اسلام را شاهد هستیم.

وی افزود: خداوند متعال به قلب‌های شما اطمینان و سکینه عطا فرموده و این خصوصیت همواره همراه شماست.

سردار سلامی‌تاکید داشت: امروز ما دیگر یک آمریکای خطرناک نمی‌بینیم بلکه یک آمریکای شکست خورده و فراری و افسرده را شاهد هستیم. امروز رژیم سعودی را که بتواند به هر شکل ممکن به یک ملت بی دفاع مثل یمن حمله کند را نمی‌بینیم. صدای این قدرت‌ها در حال احتضار است.

فرمانده کل سپاه گفت: اسلام، موانع بزرگی را پشت سر گذاشته و امروز جوانه‌های امید در قلب جوانان امیدوار جهان در حال رویش است

سلامی‌به مشکلات موجود در داخل کشور اشاره کرد و افزود: در داخل کشور خودمان با وجود همه فشارهای طبیعی یا تحمیلی، ملت ایران در حال مقاومت بوده و اکنون این موانع درحال برداشته شدن است. سختی‌ها درحال آسان شدن است و جاده‌ها در حال هموار شدن است. مسلمانان در حال قد کشیدن است و حیات در جامعه جاری شده است.

وی گفت: دلیل این پیروزی‌ها، مقاومت مردم بزرگ ایران است. وقتی سیل، زلزله یا کرونا به وجود می‌آید، این مردم بزرگ ایران و بسیجیان هستند که به کمک یکدیگر می‌شتابند.

فرمانده سپاه با تعریف جایگاه بسیج در بین مردم ایران عنوان داشت: این بسیجیان هستند که در همه جا سپر بلای مردم می‌شوند.

سلامی‌تدامه داد: امروز همه دنیا به وجود یک ملت که بیش از ۴ دهه در برابر قدرت‌های بزرگ ایستاده غبطه میخورد. نام ایران با عظمت، مهربانی، پیشرفت و انسجام و اتحاد تعریف می‌شود.

سرلشکر سلامی‌پیش از این برنامه به صورت سر زده از مرکز واکسیناسیون کرونا در «ساری زمی» تبریز هم بازدید کرد. سلامی‌فرمانده در این بازدید فعالیت بموقع دانشجویان بسیجی در امر واکسیناسیون عمومی‌را تحسین کرده و از روند واکسیناسیون در این مرکز ابراز رضایت کرد. وی همچنین بر دعوت از همه جاماندگان برای واکسیناسیون جهت افزایش ایمنی اجتماعی تاکید کرد.

مرکز واکسیناسیون ساری زمی‌تبریز و دانشجویان فعال در آن اخیراً در جلسه مشترک وزیر بهداشت با فرمانده کل سپاه توسط وزیر بهداشت مورد تقدیر قرار گرفته بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا