اخبار

قالیباف: موافق بودن با عفو محکومان اغتشاشات اخیر جلوه دیگری از رویکرد محبت آمیز رهبری را نمایان کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت حکیمانه رهبری با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر جلوه دیگری از رویکرد محبت آمیز و پدرانه ایشان با فرزندان خود را به نمایش گذاشت.

#محمد_باقر_قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز دوشنبه )۱۷بهمن( مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت زینب )س( گفت: این مصیبت را به تمامی پیروان حقیقت طلبی و حقیقت جویی و تمامی محبان اهل بیت )ع( تسلیت و تعزیت می گویم.

قالیباف در ادامه گفت: در آستانه سالروز پیروزی انقالب اسالمی موافقت حکیمانه #رهبر_معظم_انقالب با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از #متهمان و محکومان حوادث اخیر جلوه دیگری از رویکرد محبت آمیز و پدرانه ایشان با فرزندان خود را به نمایش گذاشت.

#قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در عین حال خاطرنشان کرد: ایشان از ابتدای این حوادث حساب افرادی که هیجان زده شده و فریب خوردند را از سازمان دهندگان آشوب جدا کردند و با محبت اخیر خویش ضمن تاکید عملی بر این رویکرد نقشی بی بدیل در ترمیم اجتماعی و احیای اتحاد و همدلی ملی ایفا کرند.

قالیباف تاکید کرد: موافقت رهبر حکیم انقالب با این عفو از موضع قدرت نظام اسالمی که سیره پیامبران و ائمه )ع( است نقشه دشمنان برای تبدیل جوانان و نوجوانان معترض و فریب خورده و آشوبگران سازمان یافته را سد کرد.

وی اظهار کرد: بر همه ما مسئولان واجب است که با تاسی از رویکرد ایشان ترمیم اجتماعی را سرلوحه کار خویش قرار دهند و با مواضع و رفتار محبت آمیز خود اجازه ندهند دشمنان و آشوبگران سازمان یافته مانع از احیای اتحاد ملی شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن اشاره به وقوع زلزله امروز در دو کشور ترکیه و سوریه گفت: به نمایندگی از ملت نوع دوست ایران با تمامی افراد حادثه دیده از زلزله مهیب ترکیه و سوریه ابراز همدردی عمیق کرده و به ملت مسلمان ترکیه و سوریه بابت جان باختن شماری از هموطنانشان تسلیت می گویم. /ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا