اخبار

ایست قلبی رسول هوادار تراکتور

بعد از بازی پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز که سرخپوشان تهرانی توانستند با نتیجه ۲ بر ۱ تراکتورسازی را شکست بدهند یکی از هواداران تیم تراکتورسازی بر اثر فشار عصبی درگذشت

این پسر جوان که 28 سال سن داشت از هواداران پروپاقرص تیم تراکتورسازی تبریز بود که قبل از فوت استوری در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در حال گریه کردن بود و بعد از استوری گویا به دلیل فشار عصبی دچار ایست قلبی شده است.
لازم به ذکر است که پرسپولیس در یک بازی نفسگیر موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم تراکتورسازی تبریز را شکست دهد این مسابقه که ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۱۳ دی ماه برگزار شد تیم پرسپولیس موفق شد با گل های عیسی آل کثیر  و سیامک نعمتی از سد تراکتورسازی تبریز عبور کند.

«هوادار متعصب پس از شکست تیمش درگذشت». نوشتن این جمله شاید ساده باشد، اما ورای آن یک داغ بزرگ است. داغ بر دل نشسته احمد مظاهری‌یگانه، نوجوان استقلالی که به دلیل خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال شوکه می‌شود و قلبش می‌ایستد! غم بزرگ بهروز خورشیدیان که پس از باخت پرسپولیس به اولسان هیوندای و قهرمان نشدن این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، با غصه خوابید و دیگر هرگز بیدار نشد. از این دست ماجرا‌ها کم نیست و نکته تلخ‌تر ماجرا این است که مرگ بر اثر سکته قلبی به خاطر هواداری از یک تیم ورزشی آنقدر در جهان بالاست که محققان توصیه کرده‌اند برخی افراد قبل از شروع مسابقه تیم محبوب‌شان آسپیرین مصرف کنند!

خبرآنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا