اخبارتبریز-1

فروشنده مرغ خارج از شبکه توزیع در تبریز ۳۳ میلیارد ریال جریمه شد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از توزیع و فروش ۶۸ تن گوشت مرغ گرم خارج از شبکه توزیع در کلانشهر تبریز خبر داد و گفت: این عمده فروش متخلف ۳۳ میلیارد ریال جریمه شد.

یوسف پایدار روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به جریمه ۱.۳ میلیارد ریالی یک واحد عرضه کننده مرغ دیگر در آذربایجان شرقی به دلیل تخلف عرضه خارج از شبکه، اظهار داشت: در روند بازرسی از این واحد عرضه خارج از شبکه ۳ تن گوشت مرغ احراز شده و پرونده تخلفاتی تشکیل شد.

پایدار اضافه کرد: تمهیدات لازم در خصوص تقویت نظارت های هوشمند و بازرسی های میدانی و سیستمی با استفاده از قابلیت سامانه های جامع انبارها و تجارت پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر تداوم نظارت های هوشمند از طریق سامانه ها به ویژه در بخش کالاهای اساسی، ادامه داد: اقدامات نظارتی سازمان صمت در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان با استفاده از سامانه های جامع انبار و تجارت با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت کلیه دستگاه های نظارتی استانی در حال پیگیری بوده و با متخلفان وفق قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد.

پایدار گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور گزارش ها و شکایت های خود را از طریق سامانه این سازمان و تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری منعکس کنند.

به گزارش باش خبر وبه نقل از ایرنا، هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم امروز در تبریز ۳۱ هزار تومان، سینه مرغ ۶۰ هزار تومان، جگر مرغ ۱۸ هزار تومان و پای مرغ ۱۰ هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا