اخبار

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه:دستگیری سارقان با ۷ فقره سرقت در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای محتویات و لوازم داخل خودرو همچنین ساختمان‌های نیمه کاره با ۷ فقره سرقت خبر داد.

توحید فارسی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو همچنین ساختمان‌های نیمه‌کاره در سطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش بی‌وقفه شبانه‌روزی و تحقیقات فنّی #ماموران سرانجام ۳ #سارق_حرفه‌ای و سابقه‌دار را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی لازم متهمان را دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقرّ انتظامی دلالت دادند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های #فنّی به عمل آمده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده تاکنون به ۷ فقره #سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو همچنین ساختمان‌های نیمه‌کاره در سطح شهر مراغه اعتراف و از مخفیگاه آنان اقلام و وسایل مسروقه قابل توجهی کشف که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فارسی به همشهریان توصیه کرد: به #هشدارهای_پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود، توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پیشگیری از سرقت، خودرو خود را به تجهیزات ایمنی لازم از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند.//فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا