اخبار

فرماندار میانه بر اصلاح سیستم اداری تاکید کرد

مسعود سعادتی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان میانه، خاطرنشان کرد: مردم ما به رغم همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی پشتیبان نظام بوده و هستند و این امر را در تمامی صحنه ها مانند حضور در انتخابات و سایر مشارکتهای اجتماعی و به ویژه در آیین تشییع پیکر پاک سردار دلها شهید سلیمانی به منصه ظهور گذاشتند.

وی با بیان اینکه تمامی ارکان نظام و شخص رییس جمهور بر اینکه انقلاب و نظام بر دوش مردم استوار است اعتقاد و باورعمیق دارند، تاکید کرد: خدمت به مردم در این دولت، شعاری موقت و زودگذر نبوده بلکه سیاست اصلی بر این اصل استوار است.

فرماندار میانه با اشاره به اینکه حکومت اسلامی ایران حکومتی تاریخ ساز و سرنوشت ساز و الگوی تاریخی برای تمامی نظامهای مبتنی بر جهان بینی اسلامی است به نقش محوری مردم در پیروزی انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن به نقش و جایگاه اصلی مردم در نظام پی برده و به همین سبب با روشهای مختلف و با حربه های فرهنگی و اقتصادی سعی در تزلزل پشتیبانی مردم از انقلاب و نظام دارد.

وی اصلی ترین راهکار دشمن برای ضربه زدن به کشور را تحریم اقتصادی عنوان کرد و گفت: در این زمینه مجموعه تلاش ها و اقدامات اخیر از سوی دولت جدید، دشمن را مایوس کرده است.

سعادتی بر ضرورت توجه به اقتصاد درونزا برای استقلال همه جانبه کشور با توجه به نظرات کارشناسان اقتصادی تاکید کرد و شاخصه های این اقتصاد را تولید با سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی عنوان کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به محدودیتهای مالی دولت باید به اقتصاد بخش خصوصی توجه بیشتر کرد و به جلب و جذب سرمایه گذاران همت گماشت.

فرماندار ویژه میانه وظیفه دولت را حمایت صد درصدی از سرمایه گذاری حتی با یک اشتغال و مقدار کم تولید خواند و افزود: ادارات باید با تسهیل روند اداری و تفسیر قوانین به نفع سرمایه گذار بستر را برای جلب و جذب آنان فراهم کنند.

وی در ادامه با تبیین و مقایسه شاخص خدمات در دوران قبل و بعد انقلاب گفت: دولت جدید با رویکرد اخلاق مدارانه اسلامی و انسانی و عدالت محور به میدان آمده و شخص رییس جمهور چه در قوه قضاییه و چه درسمت ریاست جمهوری این موضوع را به اثبات رسانده اند.

سعادتی در ادامه بر ضرورت تشکیل جلسه مدیریت بحران تاکید کرد و برپایی مستمر و جدی میز خدمت در راستای رضایتمندی هر چه بیشتر مردم را خواستار شد.

فرماندار میانه همچنین بر ضرورت برخورد بر اساس ضوابط با ساخت و ساز غیر مجاز و بی رویه در شهر میانه و حریم آن، پاسخگویی به موقع به مکاتبات اداری، پیگیری برای تخصیص و اخذ اعتبارات مورد نیاز، تعامل بیشتر بین ادارات در انجام پروژه ها و حل مشکلات، هماهنگی با اداره کل در تامین زمین برای اقدام ملی مسکن، لازم الاجرا بودن مصوبات و تعهدات جلسات در زمان مقرر، جذب تسهیلات توانمندسازی روستایی با هماهنگی بخشداری ها و بانکها از سوی مسوولین مربوطه تاکید کرد.//ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا