اخبار

فرماندار مراغه: مدیران پاسخگویی به مردم را وظیفه خود بدانند

داود اسدیان در مسجد خاتم‌الانبیای مراغه در جمع مردم بیان کرد: در این مسیر، اولویت، توجه به ظرفیت مردم است و اگر به آنان بها دهیم، بسیاری از مشکلات پیش‌رو حل خواهد شد.

وی تاکید کرد: پاسخگویی مدیران و دستگاه‌های دولتی و باز بودن درهای اتاق مدیران به روی مردم از خواسته‌های اصلی بنده به شمار می‌رود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه ادامه داد: نباید همه مشکلات را به گردن تحریم‌ها بیندازیم و باید قبول کنیم که ناکارآمدی خودمان باعث به وجود آمدن برخی از مشکلات شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم به اصلاح امور و خدمتگزاری صادقانه رای داده‌اند، خاطرنشان کرد: باید روان‌سازی خدمت‌رسانی به یک اصل تبدیل شود و با اصلاح امور شاهد تغییر مثبت باشیم.

«اسدیان»، تقوا، ایمان، تعهد و تخصص را از ویژگی‌های اصلی مدیران دانست و ابراز امیدواری کرد که با رصد مشکلات و با همدلی و اتحاد نسبت به رفع آنها اقدام شود.

وی با تاکید بر اینکه شأن مدیر فقط خدمتگزاری است، افزود: وعده ما استفاده از ظرفیت شهر و منطقه با رویکرد جوانگرایی خواهد بود و برای تحقق آن مسئولان باید در میان مردم باشند و میز خدمتگزاری را در تمام مناطق دایر کنند.

به گزارش باش،خبر وبه نقل از ایرنا فرماندار مراغه پیش از سخنرانی در مسجد خاتم‌الانبیای مراغه، با پدر بزرگوار شهید کنعانی، نخستین شهید مدافع حرم کشور و استان که در مسجد حضور داشت، دیدار کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا